وزیر کشور در لرستان؛

برای تحقق اقتصاد مقاومتی تمام تلاش خود را بکار می گیریم

وزیر کشور گفت:برای تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم.

از فرصت سوزی ها در جهت رشد اقتصادی لرستان جلوگیری شود
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از لرستان؛  عبدالرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی  تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ایم گفت: در این راستا استان لرستان به عنوان یکی از استان‌های پایلوت کشور با مصوبه دولت انتخاب شده است.

وی گفت: قرار است براساس  تاکید مقام معظم رهبری و دستور رئیس جمهور با اقدامات جدید و تغییراتی که در روند اداری بانک‌ها و سرمایه‌گذاری انجام می‌گیرد، سه استان لرستان، کرمان و آذربایجان شرقی در جهت توسعه اقتصاد مقاومتی پیشتاز باشند.

 رحمانی فضلی گفت:در این راستا اختیارات خاصی برای برداشتن عواملی که مانع رشد و توسعه هستند  داده شده تا این عوامل را شناسایی وبرطرف کنیم.
 
وزیر کشور افزود: استان لرستان دارای ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف به ویژه در بحث گردشگری است که باید این ظرفیت را برای توسعه اقتصاد مقاومتی آماده دراستان  کنیم.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند، به موقع و بدون کمترین فرصت‌سوزی تلاش کنند، با کمک مردم این سه استان الگو تحقق اقتصاد مقاومتی برای سایر استان‌ها قرار گیرند.

وزیر کشور پس از ورود به لرستان، برای بازدید از مجتمع کشت و صنعت راهی این مجتمع واقع در 15 کیلومتری جاده خرم آباد - کوهدشت شد.

همچنین بازدید از برج های دوقلوی در دست ساخت واقع در نزدیکی دریاچه کیو خرم آباد از دیگر برنامه های رحمانی فضلی اعلام شده است.

وزیر کشور در جلسه های ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای اداری استان نیز سخنرانی خواهد کرد.

هم اکنون وزیر کشور در یادواره 10هزار شهید کشور در لرستان حضور پیدا کرده است.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.