همدان؛

اعزام 7 هزار نفر از همدان برای حضور در مراسم ارتحال امام(ره)

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اعزام 7 هزار نفر از همدان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) گفت: گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) سالروز تکریم مردم و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

اعزام 7 هزار نفر از همدان برای حضور در مراسم ارتحال امام(ره)

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛روح‌الله عروجی در ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با بیان اینکه رمز موفقیت حضرت امام(ره) توکل بر خدا و وحدت با مردم بود، افزود: گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) سالروز تکریم مردم و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اعزام به مرقد مطهر امام خمینی(ره) حرکت بسیار بزرگی است و این مراسم نه در ایران بلکه در دنیا کم نظیر است، گفت: امام خمینی(ره) مردم را به دین باوری دعوت کردند و ما نیز باید در این راستا تلاش کنیم.

وی افزود: سعی شده تا جوانان به عنوان سفیران از استان همدان در سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) به مرقد ایشان اعزام شوند و باید این اعزام ها به خوبی انجام شود.

عروجی اضافه کرد: سهمیه استان همدان برای اعزام به مرقد مطهر امام خمینی(ره) 7 هزار نفر است که پیش‌بینی می شود مشتاقان به حضرت امام خمینی(ره) از این آمار نیز بیشتر و ظرفیت پر شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان عنوان داشت: اعزام به مرقد مطهر امام خمینی(ره) حرکت بسیار بزرگی است و این مراسم در ایران بلکه در دنیا کم نظیر است و به همین لحاظ باید تدابیر فرهنگی، امنیتی و نظم آن به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم برای تجدید بیعت با مقام معظم رهبری عنوان کرد: مهم‌ترین هدفی که در این مراسم دنبال می‌شود ترویج اندیشه و افکار امام(ره) بوده که بهترین شخص برای تبیین این اندیشه‌ها نیز مقام معظم رهبری هستند.

عروجی ترویج و ارتقا روحیه استکبارستیزی، استقلال طلبی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را رویکرد تعریف شده برای این مراسم برشمرد و افزود: امسال در داخل حرم برای استفاده بیشتر زائرین از سخنرانی جانمایی‌های لازم برای هر استان انجام شده است.

وی با اشاره به اعزام ۸ هزار و ۲۱۰ زائر در سال گذشته گفت: در سال ۹۴ کارها به درستی انجام شده و شاهد هیچ گونه آسیب و اتفاقی نبودیم.

معاون هماهنگ سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه سهمیه استان همدان نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد کاهش دارد، افزود: درب های مرقد حضرت امام (ره) از ساعت ۵ صبح به روی زائرین باز بوده و افرادی که بتوانند در زمان تعیین شده در محل حاضر شوند می‌توانند از مکان‌های جانمایی شده به راحتی استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: مجموعه سپاه استان همدان تمام ظرفیت خود را در این راستا به کار می گیرد و تمامی افراد اعزامی به مرقد امام خمینی(ره) بیمه می شوند و سامانه ثبت نام از بعد کمیت و کیفیت افراد فعال است و به خوبی کار خود را انجام می دهد.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: اعزام ، حضور ، مراسم ، ارتحال ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.