بجنورد؛

رسانه ها و روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند

رسانه ها و روابط عمومی ها همچون پل ارتباطی برای اطلاع رسانی بین مردم و مسئولان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، استاندار خراسان شمالی در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با اشاره به

اینکه باید از ظرفیت رسانه ها و روابط عمومی ها برای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ و گفتمان اقتصاد مقاومتی تلاش کرد گفت: عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی عزم جدی مردم و مسئولان را می طلبد.

پرویزی با اشاره به اینکه یکی از آثار سوء مشکلات اقتصادی ما، بنگاه‌داری عظیم دولتی و شبه‌دولتی است گفت: واحدهایی که به علت بدهی، در دریافت وام با مشکل روبه‌رو شده اند اعتبار تسهیلاتی سرمایه در گردش دریافت خواهند کرد.

وی گفت: امسال برای رونق واحدهای کوچک کمک‌های خوبی در نظر گرفته‌شده و قرار است مساعدت‌هایی در زمینهٔ تسهیلات، تمدید بیمه و مالیات واحدهایی که دچار مشکل شده‌اند، انجام شود.

استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: پروژه‌های آب و فاضلاب و سالن‌های ورزشی ازجمله پروزه هایی هستند که اگر تا 60درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند دولت آنها با همان نوع کاربری به بخش خصوص واگذار می کند.

پرویزی، تولید و پرورش کبک ،شترمرغ ، کرم ابریشم ، گل محمدی و قارچ را از ظرفیت‌های خوب اقتصادی در استان برشمرد و افزود: در کنار پروژه های بزرگ از این ظرفیتها نیز باید بهترین استفاده و توسعه اقتصادی انجام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست با تأکید بر جایگاه رسانه‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: مدیرانی که با رسانه‌ها مشکل‌دارند نه‌تنها در سواد رسانه‌ای ضعف دارند بلکه در مهارت اداری نیز مشکل‌دارند.

محمدرحیم نوروزیان با بیان اینکه کوچک بودن استان باعث شده تا شرایط برای فعالیت رسانه‌ای سخت شود، افزود:درمجموع رسانه‌های استان تاکنون با تمام کمبودها، بسیارخوب عمل کرده‌اند همانند انتشار خبرهای دقیق و به موقع برنامه های مهم سال گذشته که بسیار خوش درخشیدند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.