برگزاری 900 کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه پیام نور

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور گفت: در سال گذشته بیش از 900 کرسی آزاد اندیشی در سطوح مختلف در این دانشگاه برگزار شده است.

محمد باغداری نیا مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: این دانشگاه به منظور معرفی فعالیت‌های فرهنگی اقدام به جمع آوری گزارش کارهای انجام گرفته در این حوزه در 31 جلد کتاب فرهنگی سال کرده است.

وی ادامه داد: کتاب های فرهنگی سال دانشگاه پیام نور مورد استقبال صاحب نظران و کارشناسان اهل فن قرار گرفت و این بخشی از فعالیت های انجام شده در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی آن بود.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه کتاب های اختصاص یافته در مقوله کرسی‌های آزاد اندیشی بیش از 10 جلد است، گفت: در دانشگاه پیام نور بیش از 900 گزارش از برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در سطوح مختلف انجام شده که چکیده آن در نشریات دانشجویی به چاپ رسیده است.

باغداری نیا تاکید: این دانشگاه با برگزاری دو جشنواره قرآن و عترت در سطح ملی و با شرکت گسترده استادان و دانشجویان در دو سال گذشته سعی در ترویج فرهنگ قرآنی بین دانشجویان کرده و فصل نامه فرهنگی دانشگاه را رقم زده است.

وی یاد آورشد: دانشگاه پیام نور با ثبت رویدادهای فرهنگی، سمینارها و همایش ها در کتاب های فرهنگی آن را در اختیار علاقه مندان قرار داده تا با مطالعه این کتاب های ارزشمند سطح سواد فرهنگی شان افزایش یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار