قم؛

اعزام نماینده قم در مسابقات بسکتبال با ویلچر پاراالمپیک برزیل 2016

خوشرفتار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم گفت: ملی‌پوش ایثار قم به پارالمپیک 2016 برزیل دعوت شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم؛ بسکتبالیست‌های توانمند کشورمان در مسابقات بسکتبال با ویچلر بازی‌های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل  می خواهند توانمندی خود را در این رشته را به نمایش بگذارند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم بیان کرد: کادر فنی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان با دعوت از 21 بازیکن به اردوی تیم اعزامی به پارالمپیک دور جدید تمرینات تیم ملی را برای حضور پرقدرت در مسابقات بسکتبال با ویلچر ریو برنامه‌‌ریزی کرده است و یک نماینده از قم نیز در این اردو حضور دارد.

وی افزود: محمد محمدنژاد با حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان و همچنین بازی‌های پارآسیایی جوانان اکنون نماینده باشگاه ایثار قم در ترکیب تیم ملی کشورمان است.

خوشرفتار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم عنوان کرد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر سومین مرحله تمرینات خود در حالی آغاز می‌کند که سرمربی تیم ایثار قم یعنی عباس خاکی نیز در کادر فنی این تیم حضور دارد.

وی یاد آور شد: سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان از سوم خرداد ماه به میزبانی سالن مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران آغاز می‌شود و ملی‌پوشان در حالی تا دوازدهم خرداد ماه زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند که عباس آقاکوچکی هدایت این تیم را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار