زنجان؛

ایمان و استقامت موجب قدرت ملت ایران شده است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت :ایمان و استقامت دو رکن اصلی قدرت ملت ایران است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛آیت الله خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه

برای مقابله با تحریم ها مقام معظم رهبری روش هایی را عنوان کردند که عمل کردن به آن ها ضروری است ،افزود : از دیدگاه مقام معظم رهبری دو راه تسلیم و استقامت پیش روی ملت ایران است که اگر قرار بر تسلیم بود ،انقلابی رخ نمی داد بنابراین باید با استقامت دشمن را شکست دهیم .

خطیب جمعه زنجان با اشاره به سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) و تبریک این روز به مسلمانان جهان، گفت : دوم خرداد روز سربازان گمنام ولی عصر(عج) است که با وجودناامنی هایی که در منطقه است اما به برکت وجود این سربازان و با راهکارهای شرع، اخلاق و قانون امنیت در کشور تامین شده است .

وی به وجود افراد بی ادعا و متواضع و گمنام اشاره کرد . ادامه داد : امروز امنیت کشور مدیون کشور مدیون سربازان گمنام و بی ادعا است که از خداوند متعال برای آن ها افزاایش قدرت طلب می کنیم .

آیت الله خاتمی اضافه کرد : طاغوت اعظم که از سوی مقام معظم رهبری برای جنایت های آمریکا علیه ملت ایران، عنوان شد به حق برازنده آمریکای جنایتکار است.

نماینده ی ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه محاصره های اقتصادی از سوی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران از سال 59شروع شده است خاطر نشان کرد :این رفتار ضالمانه آمریکا سبب شده است تا جنایت های آمریکا از سوی مردم فراموش نشود .

انتهای پیام/ش

برچسب ها: نماز ، جمعه ، خطبه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.