سنندج؛

امنیت ایران اسلامی مرهون تلاش سربازان وزارت اطلاعات است

امام جمعه موقت سنندج گفت: امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون جانفشانی های سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،ماموستا امین راستی امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه با تبریک فرارسیدن ماه پرخیر و برکت رمضان گفت : پاداش نماز و روزه در این ماه و بخصوص در شب های قدر برابر هزار ماه است.

وی این ماه عزیز را خوان رحمت الهی عنوان کرد وافزود : در این ماه نعمت های خداوند بر بندگانش ارزانی می شود.

امام جمعه موقت سنندج در سخنانی به سالروز تاسیس وزارت اطلاعات اشاره کرد و گفت : امنیت کنونی ایران اسلامی در حالی که آتش جنگ و تفرقه منطقه را گرفته است مرهون جانفشانی های سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات است.

وی بیان کرد: کاری که سربازان وزارت اطلاعات بدون توقع و چشمداشت در راستای امنیت انجام می‌دهند شایسته تقدیر است و ما باید از این همه تلاش آنان قدردانی نماییم.

ماموستا راستی گفت: اقدامات ماموران اطلاعات منجر به خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و عوامل ضدانقلاب و نیز جلوگیری از ایجاد بحران‌های اجتماعی می‌شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج گفت: صهیونیست های مستکبر برای اینکه منافع مسلمانان را به غارت ببرند و کرامت مسلمانان را از بین ببرند، پروژه اسلام‌هراسی را در دنیا به راه ‌انداخته‌اند.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه افزود : امروزدنیای استکبار تلاش می کند تا اسلام را با چهره داعش به جهانیان معرفی کند اما به حول و قوه الهی پرچم اسلام در سراسر گیتی طنین انداز می شود.

ماموستا راستی درپایان وجود گروه های تکفیری را آفت دنیای اسلام معرفی کرد وگفت : در سایه امنیت موجود در جمهوری اسلامی ایران هیچ گروه انحرافی در کشور نمی تواند عرض اندام کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
درود