لیگ یک فوتسال

جشن صعود ارژن شیراز با سرکشیدن سن‌ایچ/ بازگشت شهرداری ساوه به لیگ برتر

ارژن شيراز و شهردارى ساوه در پایان هفته ششم از دور نهایی لیگ یک فوتسال به ليگ برتر صعود كردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم از رقابت هاى ليگ دسته اول فوتسال دقايقى پيش با برگزارى دو ديدار همزمان در شيراز و تهران به اتمام رسيد. 

در شيراز تيم فوتسال ارژن اين شهر قدر بهترين فرصت خود را براى بازگشت به ليگ برتر دانست و در همان دقايق ابتدايى از غفلت سن‌ايچى ها و عملكرد نامناسب دروازه بان استفاده كرد و با زدن چهار گل سه امتياز اين بازى را از آن خود كرد. ارژنى ها كه با برد در اين بازى ليگ برترى مي شدند نيمه اول را با برترى پنج بر يك به رختكن رفتند. در نيمه دوم سن ايچ با تغيير دروازه بان و استفاده از سيستم پاور پلى سعى در جبران نتيجه داشت اما انگيزه ليگ برترى شدن شيرازى ها اجازه كم شدن فاصله را نداد و تلاش هر دو تيم در نيمه دوم با نتيجه 6 بر سه به سود ارژن منجر شد و اين تيم بالاتر شهرداري و دانشگاه ازاد تهران به عنوان نخست ليگ دسته اول رسيد و راهي ليگ برتر شد.

در بازى همزمان در تهران دو تيم پر مهره و مدعى دانشگاه آزاد تهران و شهردارى ساوه در سالن پيامبر اعظم دانشگاه آزاد تهران به مصاف هم رفتند. در اين ديدار ساوه‌ای‌ها كه با توجه به بازى همزمان با كسب يك امتياز هم ليگ برترى مى شدند بازى را بهتر آغاز كرده و در پايان نيمه نخست با نتيجه دو بر يك به پيروزى رسيدند. دانشگاهى ها كه جواز صعود به ليگ برتر را در مشت خود حس مى كردند، در چند لحظه غافلگيرى 2 بار گل خوردند. شهردارى چی‌ها فرصت به دست آمده را قدر دانسته و با حفظ برترى جواز صعود به ليگ برتر را به دست آوردند. 
به اين ترتيب شهردارى ساوه يكسال پس از دورى از ليگ برتر به سطح اول فوتسال ايران بازگشت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار