لرستان؛

ثبت نام 150نفر برای استارتاپ سی تی درلرستان

رئیس بنیاد نخبگان لرستان گفت: اولین رویداد حوزه کارآفرینی در لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امیری با اشاره به برگزاری نخستین رویداد استارتاپ سی تی (شهر الکترونیک) در لرستان افزود: این مهم اولین رویداد در حوزه کارآفرینی است که در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: start up رویداد کارآفرینی کوتاه مدتی است که خلاقان، صاحبان ایده، بیزینس منها و تمام کارآفرینان در سراسر دنیا آن را برگزار می‌کنند تا در مدت کوتاهی ایده به محصول تبدیل شود.

رئیس بنیاد نخبگان لرستان افزود: طول این زمان 54 ساعت است و تیم‌ها تشکیل می‌شوند تا یک ایده مطرح و به محصول تبدیل شود.

امیری گفت: استارت آپ سی تی با همکاری بنیاد نخبگان لرستان، دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری لرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه داورانی از مراکز علمی معتبر تهران کار داوری رویداد اسپارتاپ لرستان را انجام می‌دهندافزود: کل استارتاپ‌هایی که در کشور برگزار می‌شوند باید از مرکز شتاب‌دهی نوآوری وابسته به معاونت علمی ریاست جمهوری مجوز کسب کنند که مجوز برگزاری این رویداد نیز در لرستان در چند ماه اخیر اخذ شده است.

رئیس بنیاد نخبگان لرستان با بیان اینکه نرم شرکت کنندگان استارت آپ بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر است گفت: تاکنون 150 نفر از سراسر کشور برای شرکت در این رویداد ثبتنام کردند.

امیری با اشاره به اینکه در پایان برگزاری این رویداد به سه طرح برگزیده و مورد تایید هیئت داوران جوایزی اهدا می‌شود، افزود: به نفر اول 1.5 میلیون تومان، نفر دوم 700 هزار تومان و نفر سوم 500 هزار تومان اهدا می‌شود.

وی گفت: چنانچه افراد برگزیده بخواهند شرکت‌های نوپای دانشبنیان تاسیس کنند می‌توانند ازحمایت پارک علم و فناوری برخوردار شوند.

انتهاي پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار