امیدوارم در ریو روی سکو برویم

کردستانی:افتخار ایران خواهیم بود

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: انتخاب 2 بانوی ورزشکار برای پرچمداری کاروان ایران نشان از توجه مسئولین به جایگاه ورزش بانوان دارد.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  عشرت کردستانی که امروز در شبکه ورزش سیما حاضر شده بود درباره پرچمداری بانوان کشورمان در المپیک ریو گفت: این انتخاب نشان دهنده درایت مسئولین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون جانبازان و معلولین است که باعث حفظ جایگاه اصلی ورزشی بانوان در جامعه می شود و درنهایت سلامت بانوی ورزشکار حفظ و به خانواده و جامعه انتقال می یابد.

وی درباره حضور تیم ملی والیبال نشسته بانوان در پارالمپیک ریو اظهار کرد: تیم ملی موفق به کسب سهمیه شد و توانست برای نخستین بار در تاریخ ورزشهای تیمی بانوان ایران سهمیه حضور در میدان بزرگ پارالمپیک را بدست آورد. امیدوارم بتوانیم این افتخار را با رفتن روی سکو در ریو تکمیل کنیم.

کردستانی افزود: در مسابقات جام بین قاره ای چین که ابتدای فروردین ۹۵ برگزار شد برای نخستین بار با حریفان جهانی خود رو به رو شدیم و در بین ۱۵ تیم حاضر در این رقابت توانستیم در جایگاه پنجم قرار بگیریم و این اتفاق باعث افزایش انگیزه در بازیکنان تیم ملی شد که ما هم می توانیم مثل والیبال نشسته مردان ایران از افتخار آفرینان کشورمان باشیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته در پایان اضافه کرد: امیدورام در آینده فضای ورزشی بانوان در ایران حرفه ای‌تر و وسیع‌تر شود و استعدادیابی بیشتر انجام شود تا پشتوانه سازی خوبی برای تیم های ملی انجام شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار