توجه آموزش و پرورش به پرداخت معوقات هدیه ازدواج

معاون مدیریت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از توجه به پرداخت معوقات مربوط به هدیه ازدواج و فوت فرهنگیان و همچنین پیگیری مسائل مربوط به مرخصی زایمان خبر داد.

محمد بطحایی معاون مدیریت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص پرداخت معوقات مربوط به هدیه ازدواج و فوت گفت: یکی از مواردی که متأسفانه از سال 90 تا کنون عملیاتی شده همین امر است.

وی افزود: برای اجرایی شدن این مسئله تلاش می‌کنیم تا هر چه زودتر فرهنگیان مشمول طرح معوقات خود را دریافت کنند و در بودجه امسال این مسئله مورد توجه قرار گرفته است.

بطحایی در خصوص مرخصی زایمان فرهنگیان بیان کرد: آموزش و پرورش یکی از معدود نهادهایی است که با مقررات مرخصی 9 ماهه زایمان موافقت کرده است.

معاون مدیریت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص عدم همکاری برخی از مدارس با مرخصی زایمان عنوان کرد: در چنین مواردی افراد باید به صورت موردی مشکل خود را منعکس کنند تا پیگیری شود.

وی اظهار کرد: سامانه‌ خاصی برای این امر در نظر گرفته نشده اما برای رسیدگی به مشکل، فرهنگیان می‌توانند با اداره کل امور اداری، اداره کل ارزیابی دستیابی یا رسیدگی به شکایات یا معاونت پشتیبانی مکاتباتی انجام دهند.

بطحایی در پایان اظهار داشت: معوقات فرهنگیان شامل موارد مختلفی است که برای تحقق هر کدام از آن‌ها در بودجه سال جاری برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
لطفا هدیه ازدواج سال 93 راپراخت نمایید
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۲۲:۳۰ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
کی هدیه ازدواج فرزندان فرهنگیان سال ۹۵تاکنون پرداخت نشده کی پرداخت میشود
Iran (Islamic Republic of)
منت کش
۲۲:۱۰ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
جناب حاج میرزایی جنابعالی سومین یا جهارمین وزیر هستین از۹۴ کمک هزینه ازدواج معلمان پرداخت نشده ارزش ریالی پول صفرشده باز پرداخت نمیکنید چرا شمابهتر میدانید؟؟؟؟؟
United States of America
باز نشسته فرهنگی
۲۰:۴۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
واقعا خیلی خوب و به موقع پرداخت می کنید ما که پسرمون داماد شد احتمالا برای دامادی پسرش کمک هزینه ازدواج خودش رو به به حساب من که اون وقت حتماً مردم پرداخت میشه و بعد من از اون دنیا براش کارت به کارت می کنم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۳۸ ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
چرا هنوز پرداخت نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
هزینه ازدواج رو به کی خواهید داد ؟
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۲۲:۴۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
دراردیبهشت سال94 دو فرذند پسرم ازدواج کردهاند ولی تا کنون هدیه ازدواج دریافت نکرده ام من باز نشسته آموزرش وپرورش هستم
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۲:۵۵ ۲۵ دی ۱۳۹۶
باسلام
بنده مرداد 95 ازدواج کردم همون موقع هم تشکیل پرونده دادم ولی متاسفانه هنوز پاداش ازدواجمون که مبلغ ناچیزی هم هست ولی برای ما میتونه گرهی از مشکلاتمون بازکنه پرداخت نشده...!!
لطفا برای رسیدن ب حق و عدالت از مسوولین مربوطه پیگیری کنید. فقط اموزش وپرورش این پاداش ازدواج رو این همه طول داد بقیه ارگان ها فورا پرداخت میکنند. ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
بسیار عالی
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگ پرتوی
۱۶:۵۲ ۳۰ تير ۱۳۹۶
سلام دونفر ازفرزندان یکی دختر ویکی پسر ازداواج کردن بعلت ننداشتن هزینه پاسخگوی نمی باشم اگرعنایت کنید هزینه ازداوج را زودتر پرداخت کنید یه گرهی ازمشکلات حل میشود ممنونم
آخرین اخبار