فرکی: شاید با پیکان قرارداد ببندم

گزینه مربی گری باشگاه پیکان گفت: مذاکراتی با باشگاه پیکان داشته ام اما هر صحبتی در نهایت به عقد قرارداد منجر نمی شود.

فرکی: شاید با پیکان قرارداد ببندمحسین فرکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره شایعه قطعی شدن عقد قراردادش با باشگاه پیکان تهران گفت:  مذاکره با باشگاه پیکان را تائید می کنم اما در مورد قطعی شدن انتقالم به پیکان باید بگویم هرگز چنین موضوعی صحت ندارد. به طور کلی روند تمام مذاکرات به گونه ای نیست که الزاما به عقد قرارداد منجر شود. 

وی افزود: شاید صحبت های ما در نهایت منجر به بستن قرارداد شود اما در حال حاضر با پیکان تنها مذاکرات مقدماتی را انجام داده ام و شایعاتی که درباره قطعی شدن مربی گری ام در این باشگاه شنیده می شود را تکذیب می کنم. اگر هم این موضوع قطعی شود، به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

فرکی درباره پیشنهاد باشگاه سایپا بیان کرد: مذاکراتی با این تیم هم داشته اما صحبت هایم با سایپا به اندازه مذاکراتم با پیکان جدی نبوده است. 

سرمربی سابق تیم های سپاهان و فولاد خوزستان که با این تیم ها به قهرمانی لیگ برتر رسید، درباره این که آیا از  باشگاه های دیگر هم پیشنهاد دارد یا خیر، اظهار کرد:  به هر حال تیم های شهرستانی هم به من لطف داشته و پیشنهاداتی داده اند اما در حال حاضر ترجیح می دهم در تهران فعالیت کنم.

فرکی درباره وضعیت جسمانی خود، گفت: خوشبختانه پزشکان درباره وضعیت قلبم نظر مساعدی دارند و بنا به تشخیص آن ها مشکلی برای مربی گری ندارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرکی ، پیکان ، سپاهان ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار