اهواز؛

اهدای 7 باب منزل مسکونی به مستضعفان شوشی

به مناسبت نیمه شعبان مؤسسه خیریه هدایت‌ میزان، 7 باب منزل مسکونی با مبلغ بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون ریال تکمیل و به مستضعفان و ایتام در مناطقی از شهرستان شوش اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجری این طرح در این خصوص اظهار کرد: این عمل خیرخواهانه در راستای فرمایشات رهبری مبنی بر «اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» با حضور رئیس کمیته امداد و موسسان خیریه در چند نقطه از مراکز روستایی صورت گرفت.

سید لطیف نجات افزود: این منازل مسکونی در روستاهایی دوار، خزرج کاظم حمد، روستای فارس، وهب، حبائیه و دحیمی پس از تکمیل به مستضعفان و ایتام اهدا شد.

سید راضی نوری نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این موسسه خیریه تاکنون ده‌ها منزل مسکونی، مدرسه و مسجد را در سطح شهرستان شوش تقدیم مردم کرده که در جای خود قابل تقدیر می باشد.

وی تصریح کرد: این اقدام پسندیده در راستا و مسیر شعار و فرمایشات رهبری مبنی بر توجه به اقدام عملیاتی برای خدمت به مردم است.

این موسسه همچنین در حال تکمیل سه ساختمان مدرسه برای افزایش سرانه آموزشی و کمک به قشر مستضعف است که به زودی افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.