شیراز؛

تیم دوگانه امید بانوان فارس بر سکوی نخست قهرمانی ایستاد

تیم دوگانه امید بانوان فارس بر سکوی نخست قهرمانی ایستاد و تیم بزرگسالان این استان، مقام سوم کشوری را کسب كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس هیئت ورزش سه گانه استان فارس گفت: مسابقات ورزش دوگانه بانوان کشور و انتخابی اعضای تیم ملی به میزبانی استان اصفهان با حضور تیم های سه گانه استان های کشور در پایگاه هوایی اصفهان برگزار شد كه در این دوره از رقابت ها تیم دوگانه بانوان استان فارس با ترکیب کامل در رده های سنی جوانان، امید و بزرگسالان شرکت كردند.
سردار احمد علی گودرزی ادامه داد: هیات ورزش سه گانه استان فارس به منظور حضور مقتدرانه از چند ماه قبل با برگزاری دو مرحله مسابقات استانی اعضاء تیم خود را شناخته و تمرینات تخصصی خود را تحت نظر مربیان شروع کردند.
وی خاطر نشان كرد: با توجه به اینكه مسابقات کشوری توسط فدراسیون سه گانه در چند مرحله لغو و به تاخیر افتاد و این موضوع موجب شد تا به ورزشکاران فشار مضاعف وارد و موجب افت بدنی آنان شود،‌ اما با تلاش سر مربی تیم استان فارس هادی اژدها کش و زحمت ورزشکاران آمادگی لازم بدست آمد و در نهایت تیم فارس به مسابقات اعزام شد.
رئیس هیئت ورزش سه گانه استان فارس در خصوص ترکیب رده های سنی این مسابقات گفت: در رده بزرگسالان، زهرا زارعیان، هاجر رضایی نژاد، زهرا بهرامیان و در رده امید،‌ مژگان کاویانی، ساناز پرهیزی و هدی خاکسار و در رده جوانان، فاطمه اصغرپور، فاطمه باقری پور حقیقی و شیوا آذرنیوشان شركت كردند.
سردار گودرزی گفت: این تیم ها با سرپرستی مدینه عاشوری به مسابقات اعزام شدند که تیم امید به صورت انفرادی و همچنین تیمی موفق به کسب مقام قهرمانی کشور شد.
وی افزود: تیم بزرگسالان نیز موفق شدند در سکوی سوم کشور بایستند و این دوره از مسابقات فرصت خوبی برای تیم جوانان بود که خود را آماده کنند تا در رقابت های آینده دوگانه با تجربه بیشتری شرکت كنند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: تیم ، امید ، بانوان ، قهرمانی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار