امام جمعه دزفول؛

سوم و چهارم خرداد روزهایی اثر گذار در تاریخ دفاع مقدس

امام جمعه دزفول ضمن گرامیداشت سوم و چهارم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت و پایداری - روز دزفول بیان داشت: این ایام یادآور حماسه و مقاومت ملت ایران در 8 دفاع مقدس هستند که باید همواره گرامی داشته شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محل تیپ 292 زرهی شهید آزادی دزفول گفت: این ایام یادآور حماسه، پایداری و عظمت ملت بزرگ ایران در 8 سال دفاع مقدس می باشند.

وی از چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری - روز دزفول به عنوان روزی ماندگار در تاریخ ملت ایران نام برد و خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در 8 سال دفاع مقدس به الگویی برای محور مقاومت تبدیل شده است.

قاضی دزفولی با گرامیداشت یاد و خاطره 2 هزار و 600 شهید دزفول اظهار داشت: مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی از رزمندگان نقش مهمی در پیروزی رزمندگان اسلام و شکست دشمن داشتند.

امام جمعه دزفول بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه تاکید کرد و افزود: نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه ، نظام را در مقابل دشمنان بیمه خواهد کرد.

سرهنگ بابک جلالی فرمانده تیپ 292 زرهی شهید آزادی دزفول نیز با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر قهرمان اذعان داشت: رزمندگان اسلام برای بیرون راندن دشمن متجاوز از خرمشهر قهرمان هم قسم شدند.

وی با اشاره به مقاومت رزمندگان در دوران دفاع مقدس بیان کرد: رمز پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس وحدت، یکدلی و تبعیت از فرمانده معظم کل قوا بود که دشمنت را زمین گیر کرد.

وی همچنین از چهارم خرداد - روز دزفول به عنوان یادآور حماسه و مقاومت مردم این شهر مقاوم نام برد و گفت: اصابت 176 فروند موشک دور برد به دزفول در هشت سال جنگ موجب شد تا نام دزفول با موشک عجین شود.

جلالی اظهار کرد: مردم شهر مقاوم دزفول با پشتیبانی از رزمندگان موجب خشم دشمن شدند و همین امر موجب شد تا این شهر مقاوم بارها مورد اصابت موشک های دور برد، توپخانه و حملات هوایی دشمن قرار گیرد.

در این آیین از خانواده شهید سیدجلال حق جو، یک جانباز و نیز یک سرباز وظیفه تجلیل شد.

چهارم خرداد در تقویم ملی به عنوان روز مقاومت و پایداری - روز دزفول نامگذاری شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.