مهاباد؛

پیشرفت عملیات بازسازی بخش زایمان بیمارستان سردشت

بازسازی بخش زایمان بیمارستان امام خمینی شهرستان سردشت ، یکی از دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت دراین شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، کارشناس ساختمان شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: پیشرفت فیزیکی طرح توسعه بخش زایمان بیمارستان امام خمینی سردشت به 70 درصد رسیده است.

سلیمی افزود : با توجه به سیاست های جمعیتی مبنی بر افزایش جمعیت ، ترویج زایمان طبیعی ، ارتقاء سلامت مادران و نوزادان در راستای اهداف نظام سلامت ، بهداشت باروری و دستیابی به شاخص های کشوری در خصوص کاهش میزان مرگ و میر مادران باردار، طرح توسعه بخش زایمان بیمارستان امام خمینی سردشت هم اکنون در حال اجراست.

وی با بیان پیشرفت 70 درصدی بخش زایمان بیمارستان سردشت گفت : بدلیل کمبود فضای فیزیکی ، با همکاری مدیران ارشد و مسئولان دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و برای ارتقاء برنامه تحول نظام سلامت ، این بخش تخریب و بازسازی مجدد شده تا افزایش فضای فیزیکی این بخش بتواند جوابگوی نیازهای مردم این شهرستان باشد.

وی در خصوص اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح خاطر نشان کرد : در حال حاضر برای این طرح اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال در نظر گرفته شده و زیر بنای بخش زایمان از 207 متر مربع به 320 متر مربع افزایش یافته است.

بگفته کارشناس ساختمان شبکه بهداشت و درمان سردشت ، در طرح جدید ، فضای فیزیکی بخش زایمان بیمارستان امام خمینی سردشت دارای 5 اتاق درد و زایمان و ریکاوری ، اتاق ایزوله ، ایستگاه پرستاری ، اتاق معاینه و قسمت های پشتیبانی است.

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.