قزوین؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صبحگاه مشترک نیروهای مسلح درقرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ دراین مراسم که با حضور جمعی از خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران برگزارشد نماینده ولی فقیه دراستان  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزاد سازی خرمشهر گفت: بعد از فتح خرمشهر دروازه ی فتوحات دیگر برای ملت ایران باز شد.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح

حجت الاسلام و المسلین عابدینی با بیان اینکه آزاد سازی خرمشهر نهضت و قیام جهانی اسلام رابه ملت های مسلمان نشان می دهد افزود: نیروهای مسلح در اسلام ،  بازوان توانمند مستضعفان جهان هستند.

وی از خرمشهر به نماد پیروزی مستضعفان بر مستکبران یا کرد و افزود:  آزادسازی خرمشهر دروازه ی پیروزی برای بندگان  جهان را گشود.

امام جمعه قزوین با اشاره به حکمرانی مستکبران در طول تاریخ گفت: مستکبران امروزی هم  هدفی غیر از این ندارند که مردم جهان را به بردگی بکشند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: : مستکبران اراده کرده اند که مردم به ویژه مسلمانان جهان را به قل و زنجیر بکشند اما خدا می خواهد هر روز زمینه ی نجات انسان ها فراهم شود.

استاندار قزوین هم در این مراسم فتح خرمشهر را شروع سلسله پیروزی های بعدی ایران دانست و گفت:در این عملیات آنقدر دشمن به خفت رسید که برای از بین بردن رزمندگان ما درعملیات های بعدی از سلاح شیمیایی استفاده کرد.

همتی از نقش قدرت های بیگانه در حمایت از رژیم بعثی در دوران دفاع مقدس گفت و افزود:دراین جنگ هیچ کشوری صدام را محکوم نمی کرد چون همه آن ها یک هدف مشترک داشتند و آن هم از بین بردن انقلاب اسلامی بود.
استاندار خاطر نشان کرد: هم اکنون کشور ما جزیره ای امن در میان آتش و درگیری قرار دارد و آن هم به خاطر وجود رهبری عادل و جوانانی با ایمان است.
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح
همتی افزود: امروز ایران به یاری مسلمانان جهان شتافته است و اگر پشت رهبری باشیم دشمنان ما هیچ گاه نمی توانند به ملت ایران خدشه ای وارد کنند.

امیر رضایی  فرمانده قرارگاه لشکر 16 زرهی قزوین هم  گفت: استکبار جهانی و در راس آن ها شورای امنیت اگر به فکر ملت آزاد ایران هستند نگاهی به دوران دفاع مقدس کنند.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس 8 قطعنامه امضاءکردند که همه ی آن ها چراغ سبزی برای جنایات صدام بود.

فرمانده ارشد نظامی آجا در منطقه قزوین و زنجان تصریح کرد: این در حالیست که در سال 69 که صدام به کویت  حمله کرد شورای امنیت جلسه تشکیل داد و صدام متجاوز شناخته شد.

امیر رضایی به آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از کیان اسلامی اشاره کردو گفت:  همه ی نظامیانی که در این میدان هستند با حضور خود اعلام می کنند که آماده هر گونه مبارزه با تجاوزهای دشمن هستند.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا ، آزادگان و جانبازان تجلیل شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.