ساری،

محبوبیت علمای اسلام فراتر از مرزها

محبوبیت علمای اسلامی مرز نمی شناسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خرنگاران جوان از ساری، دادستان کل ویژه روحانیت امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان ویژه روحانیت استانهای مازندران و گلستان در مجتمع اهل بیت ساری با اشاره به نقش برجسته روحانیت قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت : امروزه در کشورهای اسلامی ، روحانیون شیعه و سنی با عمل به اسلام راستین ، نفوذ فراوانی میان مردم دارند که محبوبیت و اقتدار آنان مرز نمی شناسد.

حجت الاسلام رییسی با اشاره به اینکه روحانیت بالاترین مرجع علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دینی در بین مردم است افزود: حوزه‌های علمیه به عنوان منشأ، مبدأ و حامی نظام جمهوری اسلامی در زمینه خنثی‌سازی توطئه‌ها و فتنه های دشمنان وظیفه سنگینی دارند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 7 هزار کانال خبری ضد ایران و بیش از 60 کانال فارسی زبان گفت : تلاش این شبکه‌ها برای دستیابی به اهداف شوم خود با بصیرت و آگاهی مردم بی نتیجه می ماند.

در این آیین که با حضور نمایندگان ولی فقیه در مازندران و گلستان و علمای شیعه و سنی دو استان برگزار شد با قدردانی از خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مجتهدزاده ، حجت‌الاسلام سعید شهواری به سمت رئیس دادگاه ویژه روحانیت مازندران منصوب شد.

شهواری پیش از این قاضی دادگاه تجدیدنظر گلستان بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، محبوبیت ، علما ، اسلام ، مرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.