فرماندهان داعشی خوراک سگ‌ها شدند/شیوه جدید اعدام این گروه تروریستی!

گروه تروریستی داعش تعدادی از فرماندهان خود را که از میدان جنگ فرا کرده یا نسبت به انجام وظایف خود کوتاهی کرده‌اند، خوراک سگ‌های وحشی کرد.

فرماندهان داعش خوراک سگ‌ها شدند/ شیوه جدید اعدام فرماندهان فراری داعش

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی میل؛ گروه تروریستی داعش گروهی از فرماندهان خود در شمال عراق را به دلیل فرار از میدان جنگ و عمل نکردن به وظایف خود به درخت میخکوب کرد و سگ‌های وحشی و گرسنه را به سوی آن‌ها روانه کرد.

"حسن خالا حسن" از فرماندهان پیشمرگه کُرد در خط مقدم شمال عراق به دیلی میل گفت: داعش از شیوه متفاوت و جدیدی برای شکنجه و اعدام فرماندهان فراری خود استفاده می‌کند. آن‌ها فرماندهانی که به وظایف خود عمل نمی‌کنند و از میادین جنگ متواری می‌شوند را با میخ به درخت می‌کوبند و سگ‌های وحشی و گرسنه را به سوی آن‌ها روانه می‌کنند تا خوراک سگ‌ها شوند. این شیوه جدیدی از اعدام است که داعش برای تنبیه فرماندهان خود اتخاذ کرده است.

گروه تروریستی داعش در ماه‌های اخیر شکست‌های متعددی را متحمل شده است که این روند باعث از دست رفتن بخشی از قلمرو آن‌ها در سوریه و عراق شده است. به همین منظور آن‌ها با کاربرد شیوه‌های اعدام ظالمانه، اعضای خود را ترسانده و آن‌ها را به اجرای دستورات ملزم می‌کنند.

وب‌سایت وردنای عراق در خبری که امروز منتشر شد اعلام کرد گروه تروریستی داعش هشت نفر از عناصر خود را که از مناطق درگیری در مقابله با نیروهای امنیتی عراق در شهر رطبه فرار کرده بودند در آتش تنور سوزاند.

طی روزهای گذشته، داعش کنترل خود بر شهرهای هیت و الرمادی را از دست داده است. این در حالی است که دو شهر بزرگ فلوجه و موصل همچنان در کنترل داعش است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
حیف اون سگها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
این کار داعشی ها بی رحمی وحشی گری آنها را نشان می دهند، جنگیدن زورکی نیست وآدمها بی دین چقدر بی دین وبی خدا هستند ،دورود بر دین های جمهوری اسلامی ایران که دین پاک وزیبا حضرت محمد صلواتو علیه می باشد ،ما ایرانیان هرگز نیروهای ما از ترس از جنگ فرار می کونند اعدام یا مجازات نمی کونیم ما از امام حسین(علیه السلام )در روز کربلا آموختیم ،هر انسانی حق دارد زندگی خوداش را خوداش مشخص کوند ودر کار دین اجباری نیست ،بر سید شهدا ،فرزند غریب ومظلوم امام علی (علیه السلام صلوات برسانید تا روح اش شاد باشد ،که هر چند لب های مبارک امام تشنه ما ،لبخنده زده است ،دورود بر مومنیانی که پیرو دین اسلام هستند ،دورود بر قوم هاشمی
United States of America
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
الان سگا بخاطر خوردن گوشت نجس مریض نشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
سگ به جان سگ افتاد نه دنیا دارند نه آخرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
حالا که جا و مکان این حرمزاده ها مشخصه ،چرا شهرشون را بمباران نمیکنم که دنیا از دست هیتلرهای ابن دهه خلاص بشه
آخرین اخبار