تبریز؛

اعطای تندیس طلایی همایش مسوولیت‌های اجتماعی صنعت نفت به پالایشگاه تبریز

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: تندیس طلایی همایش مسوولیت های اجتماعی صنعت نفت به پالایشگاه تبریز تعلق گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛خفایی با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار کرد: شرکت پالایش نفت تبریز به عنوان تدوین کننده نخستین گزارش پایداری بر اساس استاندارد GRI موفق به اخذ تندیس طلایی این همایش شد.

وی ادامه داد: در این گزارش ضمن  معرفی شرکت، ارمان، استراتژی و ارزش های آن برخی از مهم ترین اقداماتی که در طی چند سال گذشته در راستای پایداری انجام گرفته عرضه شده است.

خفایی اظهار کرد: در این گزارش همچنین استراتژی مسولیت‌های اجتماعی و مدل اجرایی آن، منشور مسوولیت های اجتماعی شرکت، مدیریت ذینفعان، حاکمیت سازمانی، فعالیت های کاری کارکنان، محیط زیست، حقوق شهروندی، مشارکت اجتماعی، مشتریان، باراز و کسب وکار ارائه شده است.

وی اضافه کرد: در پایان گزارش پایداری  شرکت نتایج عملکردی در ارتباط با مسئولیت اجتماعی شرکت و چک لیست سالانه مسئولیت اجتماعی پالایشگاه تبریز تدوین شده است.

وی گفت:  پالایشگاه تبریز سعی در استقرار پایداری در مجموعه فعالیت های خود داشته و با توجه به آرمان و استراتژی های شرکت خواهان آن است که در زمینه مسئولیت اجتماعی پالایشگاه تبریز نقش خود را به عنوان شرکت پیشرو ایفا کند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت تبریز یادآور شد: سازمان ها مسئولیت های بزرگی در زمینه اجتماعی، اقتصادی و محیطی در قبال کارکنان، سهام داران، مشتریان، دولت، تأمین کنندگان و تمامی ذی نفعان خود بر عهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه سازمانها و شرکت ها تأثیر عمده ای بر سیستم اجتماعی دارند، افزود: این فعالیت ها باید به گونه ای باشد که اثرات مثبت حاصل از آن را به حداکثر برسانند و اثرات منفی را به حداقل کاهش دهند و به عنوان تأثیرگذارترین عضو جامعه ، نگران نیازها و خواسته های دراز مدت جامعه باشند و در جهت رفع معضلات آنها بکوشند.

خفایی اضافه کرد: مسئولیت اجتماعی حقوق مصرف کننده ها، حمایت های زیست محیطی، رعایت اخلاق حرفه ای، فعالیت های اجتماعی و خیرخواهی شرکت را شامل می شود.

وی خاطرنشان کرد: پالایشگاه تبریز به عنوان یک بنگاه اقتصادی در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود این اجزاء را به هم وصل کرده و فعالیتهای خود را حول یک چارچوب خاص معنوی که حمایت کننده تجارت و تامین منافع ذی نفعان می باشد، سازمان دهی کرده است.

وی گفت: کارکنان شرکت پالایش نفت تبریز برای جامعه و محیط زیست ارزش قایل هستند و به فردایی بهتر می اندیشند.
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار