سمنان؛

انتصابات جدید در استانداری

طی احکام جداگانه‌ای از سوی محمدرضا خباز استاندار سمنان سه تن از مدیران استانداری سمنان منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ استاندار سمنان در احکامی جداگانه مدیران كل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیركل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری و معاون سیسی فرمانداری سمنان را منصوب کرد.

محمدرضا خباز طی حكمی امیر بینایی را به سمت مدیركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری منصوب کرد.

متن كامل حكم استاندار بشرح زیر است:
نظر به مراتب تعهد، سوابق ، تجربه و توانمندی جنابعالی ، به موجب این حكم به سمت مدیركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری منصوب می شوید. بررسی مسائل و نیازمندیهای اجتماعی و فرهنگی استان و ارائه پیشنهادات و راهكارهای لازم، پیگیری اجرای قوانین، مصوبات دولت و شورای اجتماعی كشور در زمینه امور اجتماعی و فرهنگی استان، تشكیل جلسات كارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان، برنامه ریزی بمنظور توانمند سازی سازمانهای مردم نهاد استان و نظارت مستمر بر فعالیت های آنان و بررسی و شناخت روشهای مشاركت در امور اجتماعی و فرهنگی و فراهم آوردن زمینه فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از ارزشهای اخلاقی از جمله اموری است كه انتظار دارد نسبت به آن تلاش و اهتمام نمائید .

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای " مدظله العالی" در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای برنامه ها و اهداف دولت تدبیر و امید از درگاه پرودگار قادر متعال خواستارم.

همچنین محمدرضا خباز طی حكمی منوچهر صادقی قادیكلائی را به سمت مدیركل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری منصوب کرد.

متن كامل حكم استاندار بشرح زیر است:

نظر به مراتب تعهد، سوابق، تجربه و توانمندی جنابعالی، به موجب این حكم به سمت مدیركل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری منصوب می شوید.

ارزیابی وضعیت پیشرفت پروژه های مهم اقتصادی در استان و پیگیری لازم برای رفع مشكلات و موانع احتمالی، هدایت و راهبری امور مربوط به فراهم نمودن زمینه های لازم برای توسعه مناطق مختلف استان، بررسی راهكارهای مناسب جهت توسعه صادرات، بررسی و شناسایی امكانات موجود استان در زمینه كشاورزی، دامپروری و صنعتی و ارائه پیشنهاد و راه حل مناسب به واحدهای استانی از اهم اموری است كه امید است با تجارب ارزشمند شما موجبات ارتقا و اعتلای استان را فراهم سازید.


توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای" مدظله العالی" در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای برنامه ها و اهداف دولت تدبیر و امید از درگاه پرودگار قادر متعال خواستارم.


همچنین محمدرضا خباز طی حكمی رمضانعلی نوچه ناسار را به سمت معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سمنان منصوب کرد.
متن كامل حكم استاندار بشرح زیر است:
بنا به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان سمنان و نظر به مراتب تعهد، سوابق و تجربه جنابعالی، به موجب این حكم به سمت معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سمنان منصوب می شوید.

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با كلیه نهادها و سازمانها و بهره گیری از استعدادها و نیروهای لایق و توجه به ایثارگران و خانواده معظم شهدا و خدمت رسانی موثر در رشد و توسعه شهرستان اهتمام لازم مبذول نمائید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای " مدظله العالی" در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای برنامه ها و اهداف دولت تدبیر و امید از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

انتهاي پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.