کرمان؛

خانواده های زندانیان نیازمند حمایت هستند

دادستان قم گفت: دستگاه قضایی و انتظامی در برخورد قاطع با متخلفان هرگز کوتاهی نمی کند، اما شرایط ندامتگاه های قم نیز باید هرچه بیشتر ساماندهی شود و خانواده های زندانیان تحت حمایت قرار بگیرند.

خانواده های زندانیان نیازمند حمایت هستند
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مصطفی برزگر گنجی عصر دوشنبه در مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت زندانیان استان قم تصریح کرد: کمک به خانواده های محروم و بی بضاعت زندانیان، اجر و ثواب مضاعفی دارد و این مجموعه به دور از هرگونه انگیزه مالی در این جهت تلاش می کند.

وی با بیان اینکه عمر انسان کوتاه و پر فراز و نشیب است و خیران نباید کمک ها و امور خیر خود را به تاخیر بیندازند، خاطرنشان کرد: در انجمن حمایت زندانیان زمینه و بستر مناسب برای امور خیریه فراهم آمده و خیران به خوبی می دانند که کمک های آنها به بیراهه نمی رود.

دادستان عمومی و انقلاب قم با بیان اینکه خانواده های زندانیان به شدت آسیب دیده و نیازمند حمایت هستند، تصریح کرد: با مشارکت حوزه علمیه قم، دوره های آموزشی و فرهنگی برای زندانیان زیر 21 سال برگزار می شود که امیدواریم با برگزاری این دوره ها این جوانان به ورطه جرم و تخلف بازگشت نداشته باشند.

مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت زندانیان استان قم با حضور دادستان و فرماندار قم و جمعی از خیران استان در سالن جلسات دادگاه عمومی و انقلاب قم برگزار شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار