مودی در دیدار با غنی؛

هند چرخ‎بال‎های نظامی بیشتری به افغانستان می‎دهد

مودی نخست وزیر هند در دیدار اشرف غنی در حاشیه امضای توافقنامه چابهار در تهران تاکید کرد، کشورش چرخبال های نظامی بیشتری به افغانستان می‎دهد.

هند چرخبال های نظامی بیشتری به افغانستان می دهدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مودی نخست وزیر هندوستان در دیدار اشرف غنی در حاشیه امضای توافقنامه ترانزیتی چابهار در تهران تاکید کرد، کشورش چرخبال های نظامی بیشتری به افغانستان می‎دهد.

در این دیدار، هر دو طرف درخصوص تقویت روابط مخصوصا همکاری های مشترک اقتصادی و مبارزه با تروریسم منطقه‎ای و بین المللی بحث و تبادل نظر کردند.

غنی از همکارهای کشور هند مخصوصا در عرصه امنیتی و فراهم نمودن هلیکوپتر برای قوای امنیتی و دفاعی افغانستان ابراز قدردانی کرد و خواهان ادامه همکاری های هند در بخش های مختلف با کشورش شد.

در همین حال؛ نخست وزیر هند نیز گفت که وی بخش امنیتی حکومتش را موظف کرده تا راه های فراهم نمودن بیشتر هلیکوپترها را به قوای امنیتی و دفاعی افغانستان جستجو نماید.

رییس جمهور افغانستان اخیرا تاکید کرده بود که تداوم همکاری در پروژه های بزرگ زیربنایی مانند بند سلما و تعمیر شورای ملی که هند در زمینۀ ساخت آن همکاری کرده است، باعث گسترش روابط میان دو کشور می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
ماشالله این را میگن رفیق نه دوست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
دوست یعنی این!!!!!
آخرین اخبار