قم؛

صبای قم از 25 خرداد وارد بازار نقل و انتقالات می‌شود

تیم فوتبال صبای قم برای جذب بازیکنان مورد نظر خود به منظور حضور موفق در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور وارد بازار نقل و انتقالات می‌شود.

صبای قم از 25 خرداد وارد بازار نقل و انتقالات می‌شود
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، در حالی که روز بیست و چهارم اردیبهشت ماه آخرین هفته رقابت‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس به انجام رسید و پرونده این لیگ با قهرمانی تیم استقلال‌صنعتی خوزستان بسته شد، اما تیم‌ها بلافاصله وارد نقل و انتقال بازیکن برای لیگ جدید شده‌اند.
 
این در حالی است که دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور یعنی شانزدهمین دوره بازی‌های جام خلیج‌فارس از هفته نخست مرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود و تیم‌های لیگ برتری برای حضور موفق در این دوره بالطبع باید از دهه پایانی خرداد کارهای آماده‌سازی خود را آغاز کنند.
 
ورود برخی تیم‌ها به بازار نقل و انتقالات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در حالی صورت گرفته که از سوی کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ زمان دقیق جابجایی بازیکن برای فصل 96- 1395 اعلام شده و تیم‌ها از بیست و پنجم خرداد ماه مجاز به ثبت قرارداد بازیکنان مورد نظر خود هستند.
 
زمان نقل و انتقالات برای تیم‌های حاضر در مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و لیگ دسته اول جام آزادگان همزمان از بیست و پنجم خردادماه  آغاز می‌شود و به مدت 84 روز یعنی به تعداد 12 هفته ادامه خواهد داشت تا در روز پانزدهم شهریور ماه سال جاری به پایان برسد.
 
در این بازه زمانی باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های برتر و دسته اول کشور می‌توانند مطابق با آئین‌نامه  نقل و انتقالات لیگ برتر، اقدام به جذب بازیکن مورد نظر خود کنند، ضمن اینکه بازیکنان نیز می‌توانند از باشگاه قبلی خود جدا شده و به باشگاه دیگری ملحق شوند.
 
در حالی که سازمان لیگ اعلام کرده مدت زمان نقل و انتقالات به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد یکی از 16 تیم حاضر در شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی صبای قم نیز منتظر تعیین تکلیف مدیریت خود و انتخاب سرمربی جدید برای ورود به نقل و انتقالات است.
 
در حال حاضر مهمترین اولویت کاری مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم به نتیجه رساندن مذاکرات، پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده با طرفین مورد نظر بر سر واگذاری رسمی باشگاه صبای قم است تا بعد از آن راجع به آینده این باشگاه به ویژه سرنوشت تیم فوتبال صبای قم تصمیم‌گیری شود.
 
به نظر می‌رسد تغییر و تحول در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قطعی است و صبایی‌ها با یک نفر جدید به عنوان سرمربی وارد دوره شانزدهم جام خلیج‌فارس می‌شوند اما دیگر موضوع مهم برای صبا، بحث پایان قرارداد بسیاری از بازیکنان این تیم در پایان لیگ پانزدهم است.
 
در هر حال مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم هر گونه اقدام در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر برای این باشگاه را منوط به تعیین مدیریت و حامی مالی جدید این باشگاه عنوان کرده و هواداران صبا نیز باید منتظر بمانند تا شاید صبا از بیست و پنجم خرداد رسما وارد نقل و انتقالات لیگ برتر شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار