بجنورد؛

تحویل ۶۴۸ واحد مسکونی به نیازمندان کمیته امداد

در سال گذشته ۶۴۸ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیرکل کمیته امداد استان گفت: سال گذشته ۳۱۵ مسکن روستایی،۱۰۷ واحد شهری و ۲۲۶ واحد مسکونی مهر برای مددجویان استان ساخته و به آن‌ها تحویل داده شد.

عباس اهرابی تصریح کرد: بیش از ۸۷ میلیارد ریال از اعتبارات هزینه شده سال گذشته برای احداث مسکن روستایی و ۱۰ میلیارد و ۱۲۱ میلیون ریال آن برای خرید و احداث مسکن مهر مددجویان و ۱۵ میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال نیز در بخش مسکن شهری هزینه شد.

وی میزان اعتبار هزینه شده در راستای احداث واحدهای مسکونی مددجویان در سال ۹۴ را بیش از ۱۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این اعتبارت از تسهیلات قرض‌الحسنه بانک‌ها، آورده مددجویان و کمک‌های خیران و همچنین کمک‌های کمیته امداد تأمین‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در خصوص فعالیت شهرستان‌های استان در حوزه ساخت مسکن برای مددجویان گفت: شهرستان اسفراین در سال ۹۴ توانست بیشترین اعتبارات در حوزه مسکن مددجویان را جذب کند که درمجموع سال گذشته بیش از ۱۳۳ واحد مسکونی روستایی و مهر به خانواده‌های محروم این شهرستان تحویل داد.

اهرابی گفت: در سال گذشته یک هزار و ۷۵۹ واحد مددجویان تعمیر و بازسازی شد که در این حوزه نیز بیش از ۱۸ میلیارد و ۲۴۱ میلیون ریال اعتبار هزینه شد که ۷ میلیارد ریال آن از محل منابع سفر مقام معظم رهبری و باقی‌مانده نیز از محل منابع داخلی امداد و منابع دولتی تأمین اعتبار شد.

وی افزود: طبق تفاهم‌نامه منعقدشده با بنیاد مسکن قرار است ۳۲۶ واحد مسکن روستایی که در دست احداث قرار دارد امسال به مددجویان تحویل داده شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.