کرمی: اولین مسابقات دوچرخه سالنی برگزار می شود

رییس کمیته دوچرخه سالنی گفت:امسال اولین دوره مسابقات دوچرخه سالنی را در بخش مردان وزنان برگزار می شود.

کرمی: اولین مسابقات دوچرخه سالنی برگزار می شودرعنا کرمی در گفتگو با خبرنگارگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،در باره وضعیت ورزش دوچرخه سالنی در کشور بیان کرد:ورزش دوچرخه سالنی را در ایران به اسم اسپینینگ می شناسند اما چون اسپینینگ نام یک کمپانی خارجی است کمیته تصمیم گرفت نام این رشته را به اسم دوچرخه سالنی تغییر دهد.

وی ادامه داد: ورز ش دوچرخه سالنی یک ورزش گروهی با موزیک است که در محیط بسته انجام می شود و حدود 45 تا 60 دقیقه ادامه دارد.

کرمی درباره برنامه های کمیته دوچرخه سالنی در سال 95 تصریح کرد : امسال برنامه های متعددی برای این ورزش در نظر گرفته شد از جمله تربیت مدرسان اقا و خانم در نیمه اول سال و برگزاری اولین دوره مسابقات دوچرخه سالنی در کشور از مهمترین برنامه های کمیته است .

وی گفت : امسال تصمیم گرفتیم کارگاه ها و کلاس های مربیگری را در شهرهایی برگزار کنیم که تاکنون میزبان این کلاس ها نبودند و شهرها کرمانشاه ،همدان ،گلستان وگیلان و ایلام مناطقی هستند که کلاس های آموزشی برگزارنکردند.

رییس کمیته دوچرخه سالنی افزود: بیشتر متقاضیان این رشته خانم ها هستند واستان های فارس ،تهران،مشهد ،اهواز ،هرمزگان،بیشترین فعالیت را در دوچرخه سالنی دارند.

وی گفت : تاکنون مسابقات خارجی برای این رشته برگزار نشد اما سعی کردیم رابطه خوبی با کشور های آسیایی برقرار کنیم مسابقات دوچرخه سالنی به صورت ماراتن و نمایشی برگزار می شود که قوانین جدید آن تا یک ماه آینده تنظیم خواهد شد .

کرمی درباره امکانات این ورزش در ایران تصریح کرد:ورزش دوچرخه سالنی در ایران از نظر امکانات مشکل ندارد چون بهترین دوچرخه های خارجی را در اختیار داریم همچنین پس اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی یکی از شرکت های داخلی نیز تجهیزات این ورزش را تولید می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار