تبریز؛

بیش از ۹۰ هزار هوادار تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت:بیش از ۹۰ هزار هوادار به ورزشگاه خواهندآمد امیدوارم بتوانیم قدرتمان را به النصر دیکته کنیم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از بازی با النصر امارات گفت: ابتدا جا دارد به تیم النصر خوش آمد بگویم و میدانم که سفر خوبی در تبریز و ایران خواهند داشت. ایران و ایرانی جزئی از کشور های امن و زیبای دنیا می باشد.

وی ادامه داد: بعد از ۳۶ سال در فوتبال یک درس تازه گرفتم. یک توپ آمد و ما چهار گل خوردیم. جا دارد از تماشاگران تیم معذرت خواهی کنم. این نوع بازی ها باعث خواهد شد فوتبال آسیا پیشرفت نکند. تیم های عربی تا یک گل جلو می افتند زمان مفید را چهل دقیقه می کنند. و این به پیشرفت فوتبال آسیا کمکی نخواهد کرد.

قلعه نویی اظهار داشت: ما دو بازی با الجزیره امارات داشتیم که این کار ها را نکردیم. متأسفانه AFC با رفت تیم های عربی هیچ برخوردی نمی کند. وقتی فیلم بازی رفت را بازبینی کردیم، دیدیم که داور دو پنالتی را برایمان نگرفته است.

وی تصریح کرد: برای بازی فردا دو بحث داریم. بحث اول این است که باید تمرکز داشته باشیم تا گل نخوریم. مطمئنم اگه گل نخوریم حتما صعود خواهیم کرد. امیدواریم فردا نیز یک بازی خوبی شاهد باشیم و فکر کنم بیش از ۹۰ هزار هوادار به ورزشگاه بیاید. امیدوارم خدا و اهل بیت کمک کند تا بتوانیم فردا پرشور ها را خوشحال کنیم.

سرمربی تراکتورسازی عنوان کرد: همانطور که قبلا گفتم النصر تیم با برنامه ای است. امیدواریم با پرسی که از شروع بازی خواهیم داشت، بتوانیم قدرت تاکتیکی خود را به آنها دیکته کنیم و بتوانیم در ادامه گل های زیادی بزنیم. به بازیکنانم اعتقاد دارم و مطمئن هستم که گل های زیادی به این تیم خواهند زد.

ایوان یووانویچ سرمربی النصرنیز گفت: به نظر من این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. در بازی رفت نتیجه خوبی کسب کردیم ولی این نمی تواند صعود مارا تضمین کند.

وی ادامه داد: باید در این بازی با تمام تلاش خود بازی کنیم تا بتوانیم نتیجه مطلوب که پیروزی می باشد را کسب کنیم.

سرمربی النصر افزود: میزبانی خیلی خوبی از طرف ایرانی ها انجام شد و مشکل خاصی بوجود نیامد.

وی اظهار داشت: قبل از بازی نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد ولی بازیکنانم را برای این بازی حساس آماده کرده ام. تراکتور یک تیم بسیار خوبی دارد. همچنین طرفدارانی دارد که به این تیم علاقه زیادی دارند و بسیار پرتعداد هستند.

یووانوویچ بیان کرد: حضور پرشور آنها در بازی فردا برای ما مشکل ساز نخواهد بود، بلکه بازی مقابل ورزشگاه پر از هوادار لذت بخش است.

 وی در خصوص تلف کردن وقت از طرف بازیکنان تیم النصر در بازی رفت توضیح داد: به نظر من شایسته نیست این سوال را از تیم من بپرسید. در بازی قبل ما سه بازیکن را به دلیل مصدومیت هایی که پیدا کردند تعویض شدند. در بازی قبل توانستیم مقابل تراکتور چهار بر یک پیروز شویم و اینکه بگویید وقت تلف کردیم عادلانه نیست.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.