زاهدان؛

رفع سد معبر با احیاء و راه‌اندازی بازارچه‌ها و روزبازارها

شهردار زاهدان گفت: باید با سیاستگذاری مناسب و پیش‌بینی طرح‌ها و برنامه‌های جایگزین از جمله احیاء و راه‌اندازی بازارچه‌ها و روزبازارها نسبت به رفع سد معبر اقدام شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ سید الحسینی در نشست شورای مدیران مناطق پنجگانه‌ی زاهدان بر تقویت اکیپهای سد معبر مناطق و هماهنگی بیشتر با دیگر ادارات و مسئولین ذیربط جهت همکاری و همراهی تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه وجود سد معابر و اشغال پیاده‌روها مشکلات متعددی در پی دارد که نارضایتی شهروندان از جمله‌ی این مشکلات است، بایستی اقدام جدی و فوری در این خصوص صورت پذیرد.
وی همچنین بر حذف تابلوها، داربستها و مشاغل کاذب شهری از سطح شهر و ساماندهی فضای بصری شهر تاکید کرد و گفت: ساماندهی فضای کالبدی و سیمای شهر خصوصاً در مناطق مرکزی و برخی از بلوارهای حاشیه‌ی شهر باید در اولویت اقدامات مدیریت مناطق قرار گیرد.
شهردار زاهدان تصریح کرد: با توجه به اینکه بودجه‌ی سال 95 شهرداری بر اساس سیاست عدالت اجتماعی و تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی(اقدام و عمل) تنظیم گردیده است لذا باید پروژه‌های مهم و اولویت دار سطح شهر و برنامه‌هایی که انتفاع بیشتری برای عموم مردم دارد در دستور کار و اجرا قرار گیرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار