آیفون 7 غریق نجات اپل شد

سفارش های آیفون 7 از آنچه که پیش بینی شده بود، بسیار بیشتر است.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس اینکه اولین اطلاعات و تصاویر گوشی های آیفون 7 رسانه ای شد، شرکت اپل از سوی متصدیان فروش تلفن همراه 78 میلیون گوشی آیفون 7 سفارش گرفت. چند وقتی بود که سهام بازار اپل روند نزولی پیدا کرده بود و گفته می شد که فروش تلفن های همراه این شرکت رو به کاهش است؛ این در حالی است که براساس گزارش های اخیر، امسال شرکت اپل بین 72 تا 78 میلیون سفارش برای تلفن همراه آیفون 7، یعنی جدیدترین محصول شرکت اپل، دریافت کرد. در واقع براساس پیش بینی های انجام شده، این سفارش ها 10 میلیون دستگاه بیشتر بود.

آیفون 7 غریق نجات اپل شد

برخلاف شایعات قبلی که آیفون 7 فرق چندانی با آیفون 6 ندارد، ولی دستگاه جدید اپل دارای قطعات داخلی پیشرفته است. ماه گذشته، شرکت اپل درآمد چهار ماهه اول خود را در سال 2016 اعلام کرد که شاهد کاهش روند سهام بازار این شرکت بودیم ولی با افزایش سفارش های تلفن همراه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، احتمالا این شرکت دوباره از این بحران بازار خارج شده و به روال عادی برگردد.

از امکانات این گوشی می توان به ارتقای دوربین، خطوط آنتن در پشت و دورتا دور گوشی، افزایش RAM به 3GB  و حافظه داخلی 256 گیگابایت آن اشاره کرد وپردازنده آن ازپردازنده های A10 اپل نیز پیشرفته تر است.

آیفون 7 غریق نجات اپل شد

گفته می شود که آیفون جدید ضد آب بوده و ورودی های آن بسیار کم است؛ کاربران به جای استفاده از سوکت هندزفری می توانند از طریق بلوتوث و یا چراغ های اتصال به گوشی متصل شوند.


منبع: Daily Mail


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار