اختصاص 10 میلیون پوند برای جلوگیری از خودکشی در زندان‌های انگلیس!

انگلیس 10 میلیون پوند بودجه اضطراری برای مقابله با خودکشی در زندان‌های این کشور تخصیص داده است.

اختصاص 10 میلیون پوند برای جلوگیری از خودکشی در زندان‌های انگلیس!
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی؛ انگلیس 10 میلیون پوند بودجه اضطراری برای مقابله با خودکشی و بیماری‌های روانی در زندان‌های این کشور تخصیص داده است.

 پایگاه خبری گاردین گزارش داد: این بودجه اضطراری که به تائید مایکل گوو، وزیر دادگستری انگلیس رسیده در پی تشدید نگرانی‌ها از افزایش قابل ملاحظه خودکشی، بیماری‌های روانی، خشم و نفرت و درگیری در میان زندانیان تصویب شده است.

بر اساس این گزارش، روسای زندان‌های انگلیس این بودجه را صرف خرید تجهیزات اضافی از جمله دوربین‌های مدار بسته برای نظارت بیشتر بر زندانیان و همچنین استخدام و آموزش زندانبانان خواهند کرد.

به گفته وزیر دادگستری انگلیس، در 12 ماه گذشته بیش از 100 مورد خودکشی و شمار فزاینده‌ای درگیری و ضرب و جرح در زندان‌های این کشور رخ داده که بسیار نگران کننده است.

وزیر دادگستری انگلیس در نامه‌ای به کمیته دادگستری مجلس عوام با اذعان به «موج رو به افزایش خشونت و خودکشی» در زندان‌های این کشور نوشت: «به خوبی آگاهم که آمار و ارقام اخیر درباره مرگ و خشونت در زندان‌ها که کمیته گزارش کرده، وحشتناک است.»

وی در این نامه درباره تشدید مشکات زندان‌ها هشدار داده و بر ضرورت چاره اندیشی فوری برای حل آنها تاکید کرده است.

کمیته دادگستری مجلس عوام انگلیس اخیرا گزارشی از وخامت اوضاع زندان‌ها منتشر کرد و از وزیر دادگستری خواست طرح‌های بلندپروازانه خود را رها کند و برای مقابله با وضعیت نابسامان زندان‌ها، اقدامی فوری انجام دهد.

در این گزارش درباره کاهش امنیت و افزایش تهدیدات در زندان، افزایش مصرف مواد روان گردان جدید و تلاش برای فرار به دلیل شرایط بد زندان اشاره شده است.

این کمیته گزارش داد تنها در سال گذشته حدود 100 مورد خودکشی در زندان‌های انگلیس رخ داده و ای آمار در در نیمه دوم سال 2015 افزایشی 20 درصدی داشته است.

در این گزارش به افزایش 57 درصدی موارد آتش سوزی در زندان‌ها اشاره شده و این آمار با توجه به وجود 85 هزار زندانی، بسیار نگران کننده خوانده شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار