العین خسته ، آماده شکست مقابل ذوب آهن

تیم فوتبال العین امارات ، رقیب ذوب آهن در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ، آماده شکست مقابل شاگردان گل محمدی است.

العین خسته ، آماده شکست مقابل ذوب آهنبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ تیم فوتبال العین امارات در چارچوب رقابت های جام حذفی این کشور موفق شد ، مقابل بنی یاس به پیروزی برسد و راهی فینال شود اما ماراتن 120 دقیقه ای این 2 تیم سبب شد تا شاگردان دالیچ با فرصت کمی برای ریکاوری کردن راهی اصفهان شوند و آماده شکست مقابل شاگردان گل محمدی گردند.
 
العین که چهارشنبه گذشته برابر ذوب آهن قرار گرفته بود با ترکیبی به نسبت مشابه با بازی گذشته خود برابر بنی یاس به میدان رفته بود و این موضوع سبب شد تا العینی ها در یک هفته 3 دیدار سخت را برگزار کنند.

العین که پیروزی مقابل بنی یاس را در 2 دقیقه از دست داده بود در اوقات اضافی و در دقیقه 111 توسط لی میونگ جو به گل رسید و با حفظ این گل تا پایان بازی به فینال مسابقات جام حذفی امارات راه پیدا کرد و حریف الجزیره شد.
 
همچنین این نکته را باید اظهار کرد که در آن دیدار بازیکنان شاخص العین یعنی لی میونگ جو، محمد عبدالرحمان، دانیلو آسپریا، عمر عبدالرحمان و دیانفرس داگلاس به صورت ثابت حضور داشتند و فلیپه باستوس نیز از دقیقه 77 به صورت یار تعویضی وارد میدان شد تا شاگردان دالیپ برای حضور در فینال تاوان سنگینی بپردازند.

دیدار تیم های ذوب آهن ایران و العین امارات ، چهارشنبه شب و از ساعت 20:45 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار