گل محمدی :اولویت اول ما گل نخوردن است/دالیچ:چاره ای جز پیروزی نداریم

سرمربی تیم ذوب آهن در آستانه دیدار تیمش مقابل العین امارات اولویت اصلی تیم خود را دریافت نکردن گل عنوان کرد و سرمربی العین نیز هدف اصلی تیمش را کسب پیروزی دانست.

گل محمدی :اولویت اول ما گل نخوردن استدالیچ: چاره ای جز پیروزی نداریمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه بازی های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم های  ذوب آهن و العین امشب در اصفهان به مصاف هم می روند.
با توجه به تساوی 1-1 در دیدار رفت نماینده کشورمان حتی با تساوی بدون گل هم می تواند به دور بعد صعود کند.
یحیی گل محمدی  قبل از دیدار با العین امارات گفت: نتیجه‌ خوبی را در بازی رفت کسب کردیم ولی این نتیجه‌ تضمین کننده صعود به دور بعد نیست .بازی سختی در پیش داریم. العین مربی و بازیکنان خوبی دارد و بازی کردن مقابل این تیم برای هر تیمی سخت است.
اولویت ما این است که گل نخوریم ،در این صورت ما صعود خواهیم کرد. بازیکنان تیم حریف خطرناک هستند و ما باید با تمرکز کامل بازی کنیم. 


وی افزود: بازیکنان ما در آسیا تا اینجای کار بسیار عالی بودند . ما با هواداران قوی تر می شویم بنابراین  به حمایت هو‌اد‌ا‌رانمان بیش از هر زمان دیگری  نیاز داریم .امیدوارم بازیکنام بتوانند پاسخ شایسته ای به آنها بدهند.
گل محمدی افزود هدف ما این نیست که 90 دقیقه صرفا دفاع کنیم.شما بازی هجومی از تیم ما خواهید دید.بازیکنان جوان و با انرزی دارم که انرژی آنها می تواند به تیم کمک کند.
زلاتکو دالیچ نیز پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن گفت: ما کار سختی مقابل این تیم داریم. اما برای صعود باید این بازی را ببریم.سه روز قبل ما بازی سختی داشتیم که به وقت اضافه کشید و بازیکنانم کمی خسته هستند،اما چاره ی دیگری جز برد نداریم ،من خوشبینم که نتیجه لازم را می گیریم
وی افزود: هیچ یک از 16 تیم پایانی ضعیف نیستند و ذوب آهن هم از این قاعده مستثنی نیست.آنها در پاسکاری خوب هستند و این نقطه قوت آنها است.ذوب آهن یکی از بهترین تیم های ایران است. ما در بازی رفت خوب کار کردیم و می توانستیم دو گل بزنیم ولی در لحظات پایانی گل مساوی را خوردیم. من برای حریف احترام قائل هستم اما می خواهیم بازی را ببریم.
سرمربی تیم العین امارات درباره سابقه تقابلش با تیم‌های ایرانی گفت: من با الهلال و الاهلی  در ایران با نمایندگان ایران بازی کرده‌ام و هرگزمقابل آنها شکست نخوردم امیدوارم رکوردم را حفظ کنم.



انتهای پیام
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار