یزد؛

افزايش 44 درصدی کشفيات کالای قاچاق در يزد

فرمانده انتظامی استان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون شاهد افزايش 44 درصدی کشف ريالی کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل هستيم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ايرج کاکاوند در جلسه شور فرماندهی پليس اين استان ضمن اشاره به اقدامات پليس در برقراري نظم و امنيت مطلوب شهروندان براي برگزاری جشن اعياد شعبانيه افزود: با تلاش ماموران پليس راهور شاهد وضعيت مطلوب آمد و شدی نيز بوديم.

وی، ضمن تاکيد بر استفاده از ظرفيت مردمی و به ويژه پليس افتخاری و شورای معتمدين پليس در مراسم هاي طول سال تصريح کرد:  بايد به اين سمت برويم که پليس ما اجتماعی شود و برای رسيدن به اين مهم، بهره گيری از ظرفيت های کامل اجتماعی تاثيرگذار است.

کاکاوند به مبحث قرارگاه جهادی صيانت نيز اشاره کرد و گفت: صيانت از کارکنان بايد با هدف و برنامه دنبال شود تا ماموران پليس که همانا مهمترين سرمايه ناجا هستند در مصونيت بمانند.
وی، ضمن اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با معضلات و آسيب های اجتماعی و به خصوص کالای قاچاق و موادمخدر خاطرنشان کرد: موضوعاتی همانند برخورد با واردکنندگان کالاهای خارجی قاچاق، موادمخدر و پيشگيری از بروز آسيب های اجتماعی بايد در اولويت اصلی و دستور کار پليس باشد.

کاکاوند، شناسايی عناصر اصلی و فعالان در اين عرصه را از ديگر موضوعات مهم کاری پليس برشمرد و گفت: پليس استان يزد مصمم است در سالجاری با پديده شوم قاچاق کالا مبارزه قاطعانه و مستمر داشته باشد.

وی، تصريح کرد: با برنامه ريزی های لازم و مدون و اقدامات خوب ماموران پليس استان از ابتدای سالجاری تاکنون شاهد افرايش 44 درصدي کشف ريالی کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل هستيم.

کاکاوند با بيان اينکه مردم بسياری از موضوعات اقتصادی، سياسی و اجتماعی را از پليس دنبال می کنند افزود: پليس بايد برای پاسخ گويی به شهروندان در خصوص مسائل و مشکلات آنها در جامعه آمادگی داشته باشد.

اين مقام ارشد انتظامی در ادامه در خصوص برنامه ريزی لازم در حوزه های مختلف امنيتی و انتظامی تاکيد کرد و گفت: در موضوعاتی همانند سرقت، بی نظمی¬های اجتماعی، اعتياد و مسائل ترافيکی می¬بايست برنامه ريزی شود تا شاهد رضايت بيش از پيش شهروندان باشيم.
کاکاوند افزود: استفاده از ظرفيت مشاوره و مددکاران در کلانتری¬ها باعث خواهد شد تا بسياری از پرونده ها منجربه صلح و سازش شود و هم اينکه؛ از تبعات اجتماعی و قضایی ارسال پرونده ها به دادسراها کاسته شود.

فرمانده انتظامی استان يزد در پايان از زحمات تمامی کارکنان پليس اين استان در برقراری نظم و امنيت مطلوب شهروندان قدردانی کرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار