مقصد احتمالی کاپیتانِ جنجالی سپاهان در لیگ برتر؛ محرم پرسپولیسی می‌شود؟

محرم نویدکیا از جدایی صحبت کرد. جدایی‌اش از سپاهان که در مخیله ذهن کمتر کسی می‌گنجد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حرف‌های نویدکیا را از چند حیث می‌توان بررسی کرد. اول اینکه او از این صحبت خود چه هدفی را دنبال می‌کند و دوم اینکه مقصد احتمالی او کدام تیم‌ها می‌توانند باشند. نویدکیا وقتی صحبت از جدایی و حضور در یک تیم دیگر را بر زبان راند حتما می‌دانست که هواداران سپاهان چه واکنشی نشان می‌دهند، او حالا به این نکته پی برده که جایی در تفکرات ویسی و حتی مدیران بالارتبه باشگاه ندارد، پس بهترین راهکار را در این می‌بیند تا حرف از جدایی بزند و با این روش هواداران دوآتشه سپاهان را تحریک کند. اتفاقی که می‌تواند تبعات بسیاری برای سپاهان داشته باشد.

می‌توان پیش‌بینی کرد که چه اتفاق‌هایی در راه است. دیر یا زود هواداران سپاهان به تصمیم باشگاه واکنش نشان می‌دهند و اعتراض خود را به رخ مدیران سپاهان می‌کشند. نتیجه‌اش می‌تواند بازگشت محرم به سپاهان باشد یا پایبندی مدیران باشگاه به تصمیم‌شان که اگر دومی باشد قطعا ویسی کار مشکلی برای موفقیت در اصفهان خواهد داشت.

اما اگر نویدکیا از سپاهان جدا شود و روی حرف خود بایستد، کدام تیم مقصد او خواهد بود؟ سیاه‌جامگان با فرهاد کاظمی می‌تواند اولین گزینه نویدکیا باشد. محرم علاقه ویژه‌ای به سبک مربیگری فرهاد کاظمی دارد. دو بار زیر نظر او بازی کرده و هر مرتبه که صحبت از انتخاب یک مربی برای سپاهان می‌شود، نام او را به عنوان گزینه پیشنهاد می‌دهد. فرهاد کاظمی نیز از نظر فنی محرم را یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران می‌داند. حتی گفته می‌شود این دو چند روز یک بار با یکدیگر صحبت می‌کنند و حرف‌هایشان را به یکدیگر می‌زنند. پس سیاه‌جامگان یا هر تیمی که فرهاد کاظمی سرمربی‌اش باشد می‌تواند گزینه نخست محرم نویدکیا برای ادامه فوتبال باشد.

نویدکیا اما گزینه دومی نیز دارد. پرسپولیس را می‌توان نزدیکترین تیم به محرم دانست، تیمی که برانکو ایوانکوویچ را به عنوان سرمربی در اختیار دارد. برانکو از زمان مربیگری در تیم ملی علاقه ویژه‌ای به سبک بازی نویدکیا دارد. او زمانی که انواع و اقسام بازیکنان بزرگ برای تیم ملی بازی می‌کردند نویدکیا را در ترکیب اصلی قرار می‌داد و از او به بهترین شکل استفاده می‌کرد.
باتوجه به روابط حسنه‌ای که بین نویدکیا و برانکو برقرار است این احتمال وجود دارد که هافبک سپاهان راه تهران را پیش بگیرد و پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. بخصوص که این روزها پرسپولیس برای محسن مسلمان به دنبال یک آلترناتیو می‌گردد تا قدرت خط هافبک خود را افزایش بدهد.


منبع: نود

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار