اهواز؛

هدف گذاری بهره برداری از 1 هزار و 600 واحد تولیدی در خوزستان

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي خوزستان گفت: بهره برداري از 1 هزار و 600 واحد توليدي در بخش‌هاي مختلف اقتصادي خوزستان هدف گذاري شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هوشنگ صفايي بیان کرد: تکميل و بهره برداري از طرح‌هاي نيمه تمام موجود در شهرک‌هاي صنعتي خوزستان اولويت نخست امسال بخش صنعتي و  اقتصادي استان است.

وی افزود: امسال تکميل و بهره برداري از 1 هزار و 600 واحد توليدي در بخش‌هاي مختلف اقتصادي خوزستان و شهرهاي مختلف استان،  هدف گذاري شده است که در صورت بهره برداري از آنان بيش از 40 هزار فرصت شغلي در خوزستان ايجاد مي‌شود.

صفايي اظهار داشت: در مجموع بيش از 7 هزار و 600 واحد صنعتي در کشور نيمه تمام هستند که برخي از اين واحدها پيشرفتي بيش از 80 درصد دارند و در صورت تکميل و بهره برداري از آنان نيازمندي‌هاي اقتصادي کشور تا ميزان قابل توجهي رفع خواهد شد.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي خوزستان اذعان کرد: توجه به تکميل زنجيره توليد در خوزستان و تأمين نياز واحدهاي مختلف توليدي استان با استفاده از ظرفيت موجود در خوزستان يکي ديگر از اهداف مهم صنعتي ما است که اين مقوله مي‌تواند موجبات شکوفايي اقتصادي و کار آفريني مناسب در استان شود.

وی بیان داشت: در حال حاضر براي تأمين بخشي از نيازهاي فولاد اهواز،  اين کارخانه برخي سفارش‌هاي خود را از استان اصفهان تأمين مي‌کند که در صورت اتصال زنجيره توليد در استان و تأمين نياز واحدهاي مختلف توليد فولاد اهواز از ديگر مجتمع‌هاي توليدي خوزستان نظير فولاد اکسين و اجراي ديگر روش‌هاي مشابه، شاهد شکوفايي هر چه بيش تر اقتصاد استان خواهيم بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تقويت توانمندي و افزايش صادرات توليد شده از صنايع اقتصادي فعال استان از طريق توجه به افزايش فعاليت صنايع کوچک با توجه به کمبود اعتبارت مالي مورد نياز براي ايجاد صنايع بزرگ در کشور و لزوم اختصاص وجوه مالي گسترده به آنان، يکي ديگر از سياست‌هاي مهم کار آفريني و اقتصادي امسال خوزستان تعيين شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.