اصفهان؛

درخشش دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان

اصفهان رتبه نخست برترین دانشگاه های آزاد اسلامی استان ها را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: دانشگاه های آزاد استان اصفهان موفق به کسب 13 عنوان و رتبه برتر در چهارمین جشنواره فرهیختگان شدکه بر این اساس، این استان در مجموع رتبه نخست را در بین استان های دیگر کسب کرد.

احمد علی فروغی افزود: از بین این 13 رتبه برتر، هشت رتبه مربوط به دانشگاه آزاد اصفهان بودکه باعنوان پژوهشکده برتر، مرکز تحقیقات برتر، آزمایشگاه برتر، طرح فناوری برتر، شرکت فناور برتر، پایان نامه برتر، تیم رباتیک برتر و واحد دانشگاهی جامع برتر کسب کرد.
وی با بیان اینکه جشنواره فرهیختگان با هدف ارزیابی دانشگاه های آزاد در بخش های پژوهشی و فناوری برگزار می شود گفت: سه دانشگاه آزاد جامع نیز بعنوان دانشگاه هایی که در چهار سال متمادی رتبه برتر را بدست آوردند در این جشنواره مشخص شدند که شامل اصفهان، علوم و تحقیقات تهران و قزوین بودند.
فروغی با اشاره به حضور دانشگاه آزاد اصفهان در چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران گفت: این دانشگاه با ارائه شش نوع محصول آزمایشگاهی تولیدی شرکت های دانش بنیان خود در این نمایشگاه شرکت کرد.
وی ادامه داد: از دانشگاه آزاد واحد اصفهان بعنوان یکی از چهار دانشگاه برتر کشور در حوزه خرید تجهیزات آزمایشگاهی ساخت داخل توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تقدیر شد.
استان اصفهان دارای 27 واحد دانشگاهی جامع، بسیار بزرگ، بزرگ، متوسط و کوچک با حدود یکصد هزار دانشجو است.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان نیز حدود 20 هزار دانشجو، 400 عضو هیات علمی تمام وقت و 14 مرکز تحقیقاتی دارد .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.