اهواز؛

اعتراض دانش آموزان،پاسخ مسولان

سؤالات امتحانات نهایی به‌صورت هماهنگ کشوری است و باید نظرات دبیران از سراسر کشور جمع‌آوری و در استان نیز سؤالات باید تحلیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس اداره سنجش و ارزشیابی امتحانات اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: سؤالات امتحانی نهایی امسال باید از نظر دشواری بررسی شوند که مرجع بررسی نیز نظر دبیران است؛ سامانه‌ای در اختیار دبیران استان است که نظرات خود را در آن بیان می‌کنند.

محمدعلی مریدی یادآور شد: سؤالات امتحانات نهایی به‌صورت هماهنگ کشوری است و باید نظرات دبیران از سراسر کشور جمع‌آوری و در استان نیز سؤالات باید تحلیل شود.

رئیس اداره سنجش ارزشیابی امتحانات اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: با چند نفر از دانش‌آموزان به نمایندگی از دانش‌آموزان معترض صحبت‌هایی انجام شد و نظرات آن‌ها را انتقال خواهیم داد و پیگیری خواهیم کرد اما نتیجه نهایی این اعتراضات بر عهده مسئولان سنجش کشور است.
 
مریدی اظهار داشت: با توجه به این‌که معدل امتحانات نهایی بر اساس قانون پذیرش دانشجو در پذیرش دانشگاه مؤثر است، بخشی از سؤالات این امتحانات باید به‌صورت تحلیلی باشد. از نظر اجرایی آزمون امسال تفاوتی با سال‌های گذشته نداشته و آیین‌نامه یکسان است اما از نظر سطح دشواری باید کار کارشناسی انجام شود که قطعاً این کار صورت خواهد گرفت.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی امتحانات اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان تأکید کرد: مسئولان در مقابل دانش‌آموزان نیستند بلکه در کنار آن‌ها هستند و کمک می‌کنند تا صحبت‌های آن‌ها منتقل شود.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.