اهواز؛

نعیم سعداوی سرمربی تیم فولاد خوزستان شد

مدیرعامل فولاد خوزستان از توافق با نعیم سعداوی برای سرمربی گری این تیم خبر داد و گفت: این قرارداد تا روز شنبه نهایی می‌شود.

نعیم سعداوی سرمربی تیم فولاد خوزستان شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ فولاد خوزستان پس از جدایی دراگان اسکوچیچ به دنبال جذب سرمربی ایرانی بود و ظاهراً با نعیم سعداوی به توافق رسید.
 
پرویز مظلومی، یحیی گل‌محمدی، صمد مرفاوی، نعیم سعداوی و سید کوروش موسوی 5 گزینه‌ای بودند که برای سرمربی گری فولاد خوزستان مطرح شدند.
 
پس از حذف نام گل محمدی و مظلومی از گزینه‌های سرمربی گری فولاد، مسئولان این تیم با صمد مرفاوی رایزنی کردند که به دلیل مسائل مالی به توافق نرسیدند.
 
در روزهای گذشته مسئولان فولاد خوزستان از موسوی و سعداوی برنامه خواستند که در نهایت برنامه‌های سعداوی مورد تائید مسئولان فولاد خوزستان قرار گرفت.
 
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در این باره می‌گوید: هیئت مدیره باشگاه فولاد به من اختیار داد تا طی امروز یا فردا با سعداوی صحبت‌های نهایی را در مورد جزئیات این همکاری انجام دهم. اگر مشکل خاصی به وجود نیاید تا روز شنبه او را رسماً به‌عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان معرفی خواهیم کرد.
 
علیرضا اژدری می‌افزاید: یکی از مواردی که قرار است در مذاکره نهایی با سعداوی مطرح شود وضعیت دستیاران او و لیست ورودی و خروجی بازیکنان فولاد است، چون می‌خواهیم زمان را از دست نداده و از شنبه وارد بازار نقل‌وانتقالات شویم.
 
نعیم سعداوی ۲۶ خرداد ۴۸ در اهواز بود و در دوران بازیگیری، در تیم‌های بهمن، پرسپولیس و فولاد خوزستان توپ زد. وی جزو مدافعان ایران در رقابت‌های آسیایی ۱۹۹۶ و جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بود.
 
وی سابقه سرمربی گری در تیم‌های نفت آبادان ئ شاهین بوشهر را در پرونده خود دارد و در دورانی که افشین پیروانی سرمربی پرسپولیس شد به عنوان دستیار کارش را با سرخ پوشان تهرانی آغاز کرد. وی در تیم ملی زیر ۲۱ سال ایران و تیم فولاد خوزستان در دوران فرکی و اسکوچیچ به عنوان دستیار فعالیت کرد.
 
هواداران فولاد که نتایج فصل قبل فولاد و اسکوچیچ را برنمی تابیدند بارها خواستار آمدن سعداوی به تیم شدند، خواسته‌ای که اکنون برطرف شده است. سعداوی در لیگ چهاردهم به دلیل اختلاف با اسکوچیچ از جمع فولادی‌ها جدا شد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.