کاظمی: ثبات مربیگری در ایران به مدیران بستگی دارد

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت :مربیگری در ایران به نحوی است که به مدیران باشگاه ها بستگی دارد و در صورت خطر مشکلات را به گردن مربیان می اندازند.

فرهاد کاظمی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره درگذشت عنایت الله دهمیانی اظهار کرد: در زمان گذشته و زمانی که مشکلاتی در فوتبال به وجود می آمد ما همیشه به سراغ مرحوم دهمیانی می رفتیم و وی با روی خوش همیشه از ما میزبانی می کرد ،  فوتبال ایران مدیون دهمیانی و امثال وی است و امیدوارم خانواده ایشان دیگر غمی نبینند.
 
وی درباره عدم ثبات مربیگری در لیگ برتر گفت: مربیگری در ایران به نحوی است که به مدیران باشگاه ها بستگی دارد ، اگر مدیری احساس خطر کند و ببیند صندلی وی در خطر است هرچه سریعتر مربی تیم را اخراج می کند و تمامی گناهان را بر گردن وی می اندازد ، امیدوارم در آینده این موضوع برطرف شود و مربیان بتوانند با آسودگی خاطر کار کنند تا جوانگرایی را در دستور کار خود قرار دهند.
 
کاظمی درباره خصوصی سازی باشگاه های لیگ برتری کشورمان بیان کرد: خصوصی سازی می تواند به فوتبال کشورمان کمک کند و آن را به سطح اول فوتبال جهان برساند ، هدف مان می بایست رسیدن به سطح اول فوتبال دنیا باشد و برای رسیدن به این هدف ابتدا می بایست خصوصی سازی به نحو احسن انجام شود که کار سختی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار