راهنمای انتخاب و خرید سشوار

اگر می خواهید یک سشوار جدید بخرید، بهتر است این مطلب را با دقت بخوانید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با انتخاب‌های متعددی که در بازار پیش روی شماست (بهمراه کلی تجهیزات داخل بسته‌بندی‌هایشان) تصمیم گیری اینکه چه بخرید خیلی دشوار است. اولین چیزی که احتیاج دارید بسنجید این است که معمولا چند وقت یکبار از سشوارتان استفاده می‌کنید. دقیقا مانند موارد موثر در انتخاب و خرید شامپو، احتیاج دارید تا بافت موهایتان را هم مشخص کنید و بسنجید که معمولا چقدر موهایتان را سشوار می‌کشید تا بدانید سشوار مورد نظرتان باید چقدر توان داشته باشد.

سشوار استاندارد DC

بطور کلی موتورهای سشوارهای استاندارد DC سبک وزن هستند و برای مصارف روزانه عملکرد خوبی دارند.

سشوار AC مخصوص آرایشگاه

سشوارهایی با موتور AC می توانند گزینه مناسبی برای سالن ها باشند. سشوارهای AC در سالن های آرایشی استفاده می شوند و جریان هوای قدرتمندی دارند که به سرعت موها را خشک می کنند. در حالت کلی سنگینتر از سشوارهای DC هستند و دلیل آن موتور بسیار قدرتمند و بزرگ این سشوارها می باشد و همچنین طول عمر بالایی دارند.

سشوار دیفیوزر دار

برای افزایش فر طبیعی مو، سشوار را با دیفیوزر استفاده کنید. دیفیوزر متصل به سشوار باعث افزایش پخش جریان هوا، آرام خشک شدن فر موها به جای دمیدن هوا به آنها، و وسیله ای  ایده آل برای مراقبت از مو است.

سشوار مسافرتی

خیلی بیشتر از سایر مدل ها قابل حمل هستند، سشوارهای مسافرتی سبک وزن هستند و دارای دسته های تاشو برای حمل راحت هستند.

سشوار کلاهکی

خشک کن های کلاهکی برای حالت دادن به موها بسیار مناسب هستند،  ولی مدلی از آنها را انتخاب کنید که حمل آسانی داشته و ثابت باشد.

اصطلاحات مخصوص در رابطه با سشوار

این راهنما بعضی از ویژگی هایی را که باید در حین خرید سشوار جدید مدنظر داشته باشید را ارایه می کند.

سشوار سرامیکی:  باعث توزیع متعادل حرارت می شوند.

گرما و سرعت: هر چه سشوار تنظیمات گرما و سرعت بیشتری داشته باشد، شما کنترل و تسلط بیشتری بر جریان هوایی که سشوار تولید میکند خواهید داشت به این ترتیب می توانید گزینه ای را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما باشد. برای خشک کردن اولیه موها ممکن است گرمترین درجه و سریعترین جریان هوا، را انتخاب کنید، اما با خشک شدن موها ممکن است بخواهید که گرمای تولید شده را کاهش دهید. برای حالت دادن به موها، شما بطور کلی نیاز به حرارت مناسب با سرعت جریان هوای کمتری دارید.

سشوار یونی: سیستم یونی این سشوارها جریانی از یون های متعادل را پخش می کند که باعث از بین رفتن حالت وز و باردار موها میشود و باعث تقویت مو می شود که موهایی لطیف و براق را به شما هدیه می کند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار