کرمانشاه؛

بنیاد مستضعفان در اجرای طرح های کشاورزی موفق عمل کرده است

استاندار کرمانشاه عملکرد بنیاد مستضعفان در زمینه اجرای طرح های حوزه کشاورزی استان را موفق ارزیابی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از کرمانشاه؛دکتر رازانی به تشریح قابلیت های کشاورزی استان پرداخت و گفت: استان کرمانشاه به دلیل برخورداری از آب خاک و هوای مناسب دارای استعداد کشاورزی بسیار فوق العاده ای است ولی توسعه این حوزه در مقایسه با استعدادهای موجود بسیار کم بوده است.

این مدیر ارشد عنوان کرد: کشت گلخانه ای یکی از بخش های اشتغال زایی است که توسعه آن در دستور کار جدی مدیریت استان قرار دارد.

دکتر رازانی ادامه داد: با توجه به سهم 5 درصدی کرمانشاه از زمین های زراعی کشور، می بایست استان دارای 450 هکتار کشت گلخانه ای می بود که این رقم اکنون کمتر از 40 هکتار است که باید این میزان به450 هکتار افزایش یابد.

در ادامه این نشست رئیس بنیاد مستضعفان مشارکت در طرح های توسعه کشاورزی را یکی از برنامه های این مجموعه عنوان کرد و افزود: این مجموعه علاقه مند به مشارکت در اجرای پروژه احداث گلخانه است و طی سه سال هر ساله 10 هکتار گلخانه را اجرا خواهد کرد. در ادامه امکان توسعه این طرح تا سطح 110 هکتار زمین پیشنهادی وجود دارد.

در پایان این نشست دانشگاه رازی و بنیاد مستضعفان در زمینه اجرای طرح کشت گلخانه ای در سطح110 هکتار زمین متعلق به دانشکده کشاورزی یک موافقت نامه اصولی امضاء کردند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.