اصفهان؛

پیاده‌روی 700 زائر از اصفهان تا مرقد امام خمینی (ره)

700 تن از دانشجویان مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین (ع) نیروی زمینی سپاه در قالب کاروان دوی امدادی «عاشقان حسینی، زائران خمینی» مسیر اصفهان تا مرقد امام خمینی (ره) را طی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان،وبه نقل از روابط عمومی مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین (ع)،  مدیر روابط عمومی مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین با اشاره به فرا رسیدن بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)گفت:700 تن از دانشجویان مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه، همزمان با ایام سوگواری رهبر فقید انقلاب اسلامی در قالب کاروانی این مسیر را طی می‌کنند.

مرادعلی قاسمی افزود:تجدیدعهد و پیمان با رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدای 8 سال دفاع مقدس، شرکت در مراسم 14 خرداد در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و اعلام وفاداری و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی، تجدیدعهد با خانواده محترم شهدا و یادآوری رشادت‌های فرزندان شهید این مرزوبوم و ناامید کردن دشمنان قسم‌خورده داخلی و خارجی  از جمله اهداف این کاروان است.

وی ادامه داد: این کاروان متشکل از 700 نفر از دانشجویان مجتمع دانشگاهی حضرت امیرالمؤمنین (ع) و سایر مراکز آموزش عالی سپاه است که هرساله به صورت دوی امدادی به سمت حرم نورانی حضرت امام خمینی (ره) حرکت می‌کنند و امسال نیز از استان‌های اصفهان، قم و تهران برای شرکت در مراسم بیست و هفتمین سالگرد حضرت امام (ره) طی مسیر خواهند کرد.
حضور در گلزارهای شهدا و غبارروبی و عطرافشانی تربت پاک شهیدان، دیدار با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا، دیدار با ائمه جمعه در طول مسیر و آیت‌الله مصباح یزدی در قم و استفاده معنوی از حضور روحانیون در کاروان از دیگر برنامه‌های این کاروان است.




انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.