اهواز؛

امام جمعه موقت رامهرمز: نمایندگان اهتمام ویژه به رفع مشکلات مردم داشته باشند

امام جمعه موقت رامهرمز گفت: نمایندگان باید اهتمام ویژه به رفع مطالبات مردم داشته باشند و زمینه‌های اشتغال جوانان را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رامهرمز؛ حجت‌الاسلام عبدالامیر فتلاوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: باید در این ماه ضمن تزکیه نفس و ذات خود از طریق قرآن، همواره روح خود را با قرآن مأنوس کنیم.

وی ادامه داد: از برکات انس با قرآن این است که انسان را همواره با افقی روشن به‌سوی معارف الهی هدایت می‌کند و از لغزش‌ها و خطرات نفس اماره مصون نگه می‌دارد.

امام جمعه موقت رامهرمز با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت در دیدار با اعضای خبرگان رهبری تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری رکن رکین انقلاب اسلامی و ثقل مقدسی است که ترکیب آن علمای برجسته فکری امنای دین در کنار مقام معظم رهبری مسؤولیتی بزرگ و مقدس دارند که در دنیا این نهاد مقدس نظیر ندارد و قابل‌مقایسه با هر نهادی نیست.

وی با اشاره به آغاز به‌کار دوره جدید مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مردم هم مسؤولیتی بزرگ در قبال مردم و نظام‌ دارند، یعنی ضمن حفظ و پایداری از حریم نظام اسلامی در قبال مردم نیز مسؤولیتی سنگین دارند.

فتلاوی در پایان خطبه‌ها گفت: نماینده مردم باید با خدمت و تلاش و رفع مشکلات مردم، توجه و اهتمام ویژه به رفع مطالبات مردم داشته باشد و زمینه‌های اشتغال برای جوانان را فراهم آورد و رابط خوبی بین مردم و نظام باشد.

برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار