اهواز؛

یکشنبه گرم‌ترین روز خردادماه برای خوزستان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با بیان این که یکشنبه گرم‌ترین روز خرداد خواهد بود، افزود: در این روز استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و سمنان روز گرمی رو پشت سر می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بعدازظهر امروز در ارتفاعات البرز غربی و شمال غرب کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا نیز با گذر موج تراز میانی جو در شمال غرب، ارتفاعات البرز و مناطقی از شمال شرق کشور افزایش ابر، رگبار و رعد وبرق پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، برای استان‌های واقع در نوار غربی کشور پدیده گرد و خاک پیش‌بینی و کاهش دید افقی رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی وضعیت آب و هوایی امروز استان تهران را صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی کرد و افزود: فردا نیز هوای این استان کمی ابری در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

وظیفه با بیان اینکه یکشنبه گرم‌ترین روز خرداد خواهد بود، افزود: در این روز استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان و سمنان روز گرمی رو پشت سر می‌گذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.