همدان قهرمان مسابقات جودو، در بخش کاتا کشور شد

در پایان یازدهمین دوره مسابقات کاتای جودو قهرمانی کشور پس از همدان تیم های اصفهان و خراسان رضوی در مکان های دوم و سوم ایستادند.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ٬ یازدهمین دوره مسابقات کاتای جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی امروز در شهر مریانج همدان برگزار شد که با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید .

در بخش تیمی٬ تیم همدان با کسب ۲ مدال طلا به مقام قهرمانی رسید و تیم اصفهان با یک مدال طلا و یک نقره به عنوان نایب قهرمانی رسید و تیم خراسان رضوی با یک مدال طلا و یک عنوان چهارمی به مقام سومی دست یافت.

در بخش انفرادی و در کاتامه نوکاتا باجلان وروحانی از اصفهان اول ٬ عظیمی و رضایی از قم دوم و وحید و شلم جاری از اصفهان ب به مقام سوم دست یافتند.

در ناگه نوکاتا وثوق و کریمی ناصر از همدان اول نودهی و حصاری ار گلستان دوم و یاوری کیا و بندری نسب از خوزستان سوم شدند در جونوکاتا جاوید و شیری از خراسان رضوی اول کیوان حقیقت و رحمان رحمانی از تهران دوم ٬محمدی و ایمانی از قم به مقام سوم دست یافتند.

در کیمه نوکاتا استان مازندران اول اصفهان دوم و قم به مدال برنز دست یافت ٬ در کودوکان گوشین جوتسو کریمی و نجفی از همدان اول قم ب دوم و سالاری و صحرایی از قم الف سوم شدند.

نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار