اهواز؛

امام جمعه دزفول: قاچاق کالا آفت تولید ملی است

امام جمعه دزفول قاچاق کالا را آفتی برای تولید ملی دانست و گفت:باید تدبیری برای حل مشکل قاچاق کالا درنظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دزفول حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی افزود:زمانی که تولیدات ملی به دلیل پایین بودن قیمت کالای قاچاق بازار مناسب نداشته باشند به تولید ملی ضربه وارد می شود.

وی افزود: اگر برای افرادی که از طریق قاچاق ارتزاق می کنند شغل ایجاد کنند آنها کمتر به این سمت گرایش پیدا می کنند و تولید ملی توسعه می یابد.

امام جمعه دزفول در فراز دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول به موضوع افتتاح مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد وگفت:بسیاری از انتخاب رئیس و هیات رئیسه مجلس خرسند و امیدوار شدند.

وی به دیدار مقام معظم رهبری با خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت:دشمن تلاش می کند محاسبات ما را تغییر دهد تا بتواند در عملکرد و موضع گیری مسئولان ورود کند.

خطیب جمعه دزفول اظهار کرد:دشمن به دنبال تهی کردن نظام از عناصر قدرت مانند سپاه،ارتش و جوانان حزب اللهی است تا به این وسیله نظام را تضعیف کند که در این مورد برخی افراد در داخل کشور نیز از روی غرض ورزی ویا تعمد با دشمن همراه شده اند.

وی شهدا را مظهر اقتدار کشور دانست و گفت: شهدا با ایثار جان خود توانستند کشور را حفظ کنند به همین دلیل بهترین نسخه در برابر دشمن نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است.

خطیب جمعه دزفول اظهار کرد: انقلاب یعنی حرکت و تلاش و مسئولیت پذیری یعنی فعالیت و کوشش برای پیشرفت کشور و دلسردکردن دشمن که مردم باید این ویژگی انقلاب را در نظر بگیرند و اجازه ندهند دشمن برای ما برنامه ریزی کند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی به سخنان سیدحسن نصرالله در سالروز مقاومت لبنان اشاره کرد و گفت:این محور مقاومت است که پیروزی را به همراه دارد .

وی به آغاز کار دوره جدید مجلس نیز اشاره کرد و افزود:مواضع اصولی امام خمینی (ره) باید شاکله مجلس باشد و مجلس بتواند مشکلات کشور را حل کند.

وی افزود:مسئولان باید با ساده زیستی و پاک دستی در جایگاه مسئولیت خود حضور پیوسته داشته باشند و منافع ملی را بر منافع حزبی و جناجی ترجیح دهند .

خطیب جمعه دزفول در فراز دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول به موضوع حج و بی کفایتی سعودی ها در برگزاری مناسک حج اشاره کرد و گفت:سعودی ها همچنان در برابر حجاج ایرانی سنگ اندازی می کنند که در این خصوص مسئولان باید بدانند در رایزنی هایی که انجام می شود امنیت حجاج ایرانی و کرامت آنها را در نظر داشته باشند.

وی به دهه پایانی ماه شعبان اشاره کرد و افزود:باید علاوه بر اماده سازی و نظافت مساجد واحدهای فرهنگی مساجد و کانون فرهنگی مساجد ،جلسات قرائت قرآن و حلقه های صالحین و هیأت های امنا کمک رسانی کنندو برنامه های فرهنگی برای جوانان داشته باشند.

برچسب ها: خوزستان ، دزفول ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.