نامگذاری بیش از ۶۰۰ کوچه با نام مبارک شهدا و شهیده های رشت

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر از نامگذاری بیش از ۶۰۰ کوچه با نام مبارک شهدا و شهیده های رشت خبر داد.

نامگذاری بیش از ۶۰۰ کوچه با نام مبارک شهدا  و شهیده های رشتبه گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،فاطمه قدیمی حرفه   در نود و دومین جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با اشاره به فعالیت های انجام شده توسط واحد ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت از تلاش های مدیریت گذشته روابط عمومی شهرداری رشت تشکر و قدردانی کرد.

 وی از پیش برندگی امور مربوط به مدیریت ارتباطات و پیاده سازی نمایه  ارتباطی شهرداری رشت خبرداد و گفت:  تلاش در جهت افزایش میزان رضایتمندی شهروندان، نظرسنجی و جلب مشارکت آنان وبررسی راهکارهای احتمالی منجر به بهبود عملکرد ،  از اهداف در نظر گر فته شده در این ساماندهی است. 

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با اشاره به عملکرد روابط عمومی شهرداری رشت در هشت مسیر اصلی افزود: همکاریهای ارتباطی و هدفمند  با سازمانهای بین الملل خارج  و نمایندگی انها در ایران نظیر یونسکو ،  برنامه اسکان بشر ملل متحد، مجمع شهرداران صلح،  سازمان های جهانی گردشگری و غذا از مهم ترین  اقدامات مد نظر است. 

عضو شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با اشاره به ۵ موفقیت کسب شده در کنفرانس ها و جشنواره های ملی و بین المللی توسط این حوزه، یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در طول سال گذشته را برگزاری مراسم افتتاحیه پیاده راه فرهنگی رشت عنوان کرد و در ادامه از نامگذاری بیش از ۶۰۰ کوچه با نام مبارک شهدای  و شهیده های رشت خبر داد. 

مدیر برنامه های یونسکو در شهر رشت و مسئول فنی ثبت شهر رشت به عنوان شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو در جهان  ضمن تشکر از حمایت های شهردار و اعضای محترم شورا برای زنده کردن نام رشت و جمهوری اسلامی ایران، مراحل رشد شهر در حوزه جهانی را تشریح نمود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.