لرستان؛

تجلیل از ٦٠ فعال قرآنی لرستان

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی ـ مردمی لرستان از برگزاری مراسم تجلیل و تکریم ۶۰ فعال قرآنی استان خبرداد و گفت: آیین تجلیل از خادمان قرآنی استان لرستان دهم خردادماه جاری در خرم‎آباد برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام امیدیان از برگزاری مراسم تجلیل و تکریم ۶۰ فعال قرآنی استان خبرداد و گفت: آیین تجلیل از خادمان قرآنی استان لرستان دهم خردادماه جاری از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در ﺍﯾﻦ ﮔﺮﺩﻫﻤﺎﯾﯽ ﻗﺮه‌ﺷﯿﺦ‌ﻟﻮ، ﺭﺋﯿﺲ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺩﺍﺭﺍﻟﻘﺮﺁﻥ‌ﺍﻟﮑﺮﯾﻢ ﮐﺸﻮﺭ ﻭ ﺣﺠﺖ‌ﺍﻻﺳﻼﻡ ﻭﺍﻟﻤﺴﻠﻤﯿﻦ ﮐﻮﺷﺸﯽ، ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺍﺗﺤﺎﺩﯾﻪ ﻣﺆﺳﺴﺎﺕ ﻗﺮﺁﻧﯽ ـ ﻣﺮﺩﻣﯽ ﮐﺸﻮﺭ و همچنین مدیران کل ارشاد و تبلیغات اسلامی استان لرستان و مسئولان ارشد استانی در حوزه قرآن و همچنین مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی ـ مردمی و فعالان قرآنی اعم از حافظان و قاریان استان حضور خواهند داشت.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی ـ مردمی لرستان گفت: این ۶۰ فعال قرآنی در بخش مربیان و اساتید قرآنی، مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی، حافظان و قاریان و مدیران جلسات قرآنی انتخاب شده‌اند.

امیدیان اجرای برنامه تواشیح، قرائت قرآن و سخنرانی مهمانان ویژه این همایش را از آیتم‌های در نظر گرفته بیان کرد و گفت: این گردهمایی به‌منظور آغاز برنامه‌های قرآنی سال ۹۵ در لرستان و همچنین استقبال از ماه مبارک رمضان و تجلیل از خدمات خادمان قرآنی برگزار میشود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: تجلیل ، فعال ، قرآنی ، لرستان ، خادمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار