خوش خبر: در تلاشیم بازیکنان را از حال و هوای پیروزی دربیاوریم

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: در تلاش هستیم بازیکنان را از حال و هوای برد بیرون بیاوریم تا تمرکزشان برای رویارویی با کانادا بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: امروز بازیکنان بازی بسیار خوب، منطقی و درخشانی را از خود نشان دادند و شروع قابل قبولی در این مسابقات داشتند. توانستیم تیم استرالیا که یکی از مدعیان این دوره است را به خوبی پشت سر بگذاریم. شرایط تیم بسیارخوب است و زمانی که برد اتفاق می افتد بسیاری از مسائل خود به خود حل می شود.

سرپرست تیم ملی والیبال اضافه کرد تلاش کادر فنی بر این است که ورزشکاران را از حال و هوای این برد بیرون بیاورند و تمرکز آنها را برای بازی با کانادا بیشتر کند؛ به همین دلیل اکنون بازیکنان را به محل مسابقه کانادا و لهستان آورده ایم تا این بازی را از نزدیک ببینند و نکات مهم را به خاطر بسپارند تا در جلسات آنالیز بر روی این نکات بیشتر کار کنیم.

خوش خبر ادامه داد کانادا تیم بسیار خوب و پرقدرتی است و لهستان را شدیداً تحت فشار گذاشته است. اگر ما بتوانیم کانادا را ببریم، بسیاری از مسیر را پیموده ایم و برای صعود راه زیادی نداریم. به نظر من بازی پایاپایی خواهد بود و هر تیمی که کمتر اشتباه کند، قطعاً برنده بازی می شود. آخرین بازی که با کانادا انجام دادیم در همین ژاپن بود که متأسفانه بازی را واگذار کردیم؛ البته آن زمان تیم شرایط مطلوبی نداشت؛ اما این مسابقات فرق می کند، بازیکنان هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی آماده هستند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار