یزد؛

ريشه كن كردن بيسوادی ، دغدغه اصلی مديران استان یزد

مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری يزد :ريشه كن كردن بيسوادی ، دغدغه اصلی مديران استان یزد است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری يزد گفت: ريشه كن كردن بی سوادی از دغدغه های اصلی مديران استان است .

 نشست مشتركی با حضور مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری يزد و معاون سواد آموزی اداره كل آموزش و پرورش استان در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شد .

"مجيد جواديان زاده " در اين نشست با تقدير از تلاش و پيگيری مديريت و همكاران معاونت سوادآموزی استان، اظهار داشت : حاصل اين تلاش ها و پيگيری ها اين است كه در حال حاضر ريشه كنی بيسوادی به يكی از اولويت ها و اهداف مديران استان تبديل شده و در این رابطه توفیقات و عملکرد خوبی نیز داشته ایم. 

"مرآت امين الرعايا " معاون سوادآموزی اداره كل آموزش و پرورش  استان نيز ضمن تشكر از حمايت مسئولان ارشد استان، مدیران و فرمانداران در پيشبرد برنامه های اين معاونت، حمايت  هرچه بيشتر دستگاه ها را خواستار شد . 

گفتنی است دراين نشست ، عملكرد برنامه های سواد آموزی استان در سال 94 بررسی ، در خصوص اهداف سال جاری اين حوزه بحث و تبادل نظر انجام و تصميماتی به منظور پيگيری برخی از برنامه ها و مصوبات شورای پشتيبانی سواد آموزی استان اتخاذ شد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار